Mevrouw de Haan

Het product, Apple Pencil 1&2 | PIMP sticker 2.0, in de kleur Formule na een week wachten ontvangen. Na de Apple Pencil 1 goed schoongemaakt te hebben, het product geplaatst op de Apple Pencil 1.... Het product, Apple Pencil 1&2 | PIMP sticker 2.0, in de kleur Formule na een week wachten ontvangen. Na de Apple Pencil 1 goed schoongemaakt te hebben, het product geplaatst op de Apple Pencil 1. Echter bleef het product niet goed plakken, waardoor het telkens los bleef komen van de Apple Pencil 1, ondanks aandrukken en de Apple Pencil 1 van tevoren goed schoonmaken. Ik raad dit product dan niet aan aan toekomstige klanten welke dit product overwegen te bestellen.

SB Amsterdam

Erg slecht product (cap voor Apple Pencil 1: magneet werkt volstrekt niet, cap valt direct van de pencil). NB wel correcte restitutie-policy

Amsterdam

Erg slecht product (cap voor Apple pencil 1)

Mimi

Valt erg tegen

Reactie igoodieshop:

Beste Mimi,
We hebben geprobeerd samen een oplossing te vinden, helaas was deze niet passend en heeft igoodieshop je aankoopbedrag teruggestort.
Hopelijk zien we je nog eens terug....
Beste Mimi,
Hopelijk zien we je nog eens terug.
Groet igoodieshop

Sjoerd

Zeer correct qua correspondentie en adequate afhandeling bestellingen.

Jeanine

A. le Fèvre

Goed! Alle bestellingen, die ik pas geplaatst heb zijn goed afgeleverd, maar ook welke voorheen geplaatst waren.