idsme.nl

8.5/10

Bij een collega hardloper zag ik uw product. Ik heb uw adres gekregen en besteld. Daarna keurig afgeleverd.

nee

nee

Marc overvoorde

Blij met het product, maar leveringstijd is dramatisch. Strookt niet met wat er op de site wordt gezegd en is misleidend. Ook geen incident want mijn vrouw heeft een paar maanden eerder een id...

Product is prima

Levering verbeteren en informatie op site hierover aanpassen

Prima, zie beoordelingen

Hennie

Ja, heb een bandje besteld en krijg er 5 beetje overdreven, in de aanvraag kan ook de omvang van je pols gevraagd worden, maar verder oke

5 regels op een mini-band is helaas onleesbaar. Het zou beter zijn, als een maximum van bv 3 regels op een tekst zou worden vermeld.

Betere informatie over maximaal (te lezen) tekst.

M. Slotemaker

Mijn ervaring is erg goed. Ik had in eerste instantie een bestelling gedaan die niet aan mijn wensen voldeed. Alles werd eraan gedaan om mij een nieuw product toe te zenden.

Klantencontact

N.v.t.

voorbeeldteksten

levertijd

Piet van Laere

Positief, al eerder id tag besteld die ik helaas verloren ben, snelle correcte afhandeling.

Snel en correct

N.V.T.

Joyce Siemons

E mail is niet gelezen na een week maar eens gebeld. Na een telefonisch contact wordt na een week het bandje gestuurd. Ik heb wel twee weken moeten wachten voordat er een bandje verstuurd werd. Maar...

Fijn dat er een nieuw bandje besteld kan worden.

Graag het bandje sneller bezorgen mag voor mij in een envelop en sneller de mail lezen. Het gaat voor mij alleen om bandjes.

Netjes en mooi

De armband is erg mooi!
Netjes geleverd met verschillende maten armbanden.

Levering duurt lang omdat de armbanden maar 1x per week worden gemaakt en verstuurd. Erg jammer voor mensen die met spoed iets willen hebben zoals ik.