idsme.nl

8.3/10
8.1/10
8.5/10

Goeie service, betaling lukte niet, maar de gegevens waren wel goed doorgekomen. Rekening via mail gehad. Bandje had iets strakker gemogen, de 1 is te strak en de andere net te los, maar ja er zijn...

Ziet er top uit mijn plaatje.

KeLi

Snelle afhandeling (Belgie), iets minder tevreden over laserkwaliteit, telefoonnummers zijn heel slecht leesbaar

laserkwaliteit telefoonnummers (heel slecht leesbaar)

Slecht

Info is goed

Al 4 weken via mail contact gezocht maar nog steeds geen antwoord ontvangen. Dienst na verkoop laat echt te wensen over

Kwaliteit van gegraveerde product is teleurstellend. Klantenservice reageert niet.

Snelle levertijd

Product komt niet overeen met foto's op de website. Kwaliteit van graveren is onvoldoende. Op meerdere e-mails hierover naar de klantenservice wordt helemaal niet gereageerd.

Makkelijk, snelle levering. En bandjes genoeg om uit te kiezen

In het kader van milieu zou er toch eens nagedacht moeten worden over het aantal bandjes dat jullie meesturen. Mij lijkt dat als er een polsmaat in cm gevraagd werd de hoeveelheid bandjes zeker met 3 stuks verminderd kan worden.

Snel geregeld

Dat de letters wat langer blijven zitten.
Gaat met de tijd wat vervagen.

Maayke Emmen

Beschrijving van producten misleidend (maat armband komt niet overeen met leeftijd). Er wordt gestreefd naar een reactie binnen 24u. Tot op heden heb ik niets van mijn klacht vernomen...

Betere beschrijving van maten (zie boven). Reactie op klachten.

Snelle levering, goed product, komen afspraken na. Heldere communicatie richting klant.

Prima mooi product

C Kersic

Veel langere levertijd dan vermeld. Reageerde niet op mijn telefoontje en mail hierover. Slecht leesbare telefoonnummers op het bandje.

Het artikel doet deugdelijk aan en ziet mooi uit.

Levertijden aanpassen. Een goed geĆÆnformeerde klant is een tevreden klant. Lettertype iets vergroten.