Van Dijk

Voor de tweede keer besteld, wat een snelle levering en de beschermengeltjes zijn schattig!

Duidelijke website, snelle levering en producten zijn prima

Jw

1e keer iets besteld dus geen ervaring

.......

Gezocht naar zweerknopjes en 'gevonden' Jammer dat deze gewoon in een plastic zakje en/of stukje bubbelplastic zitten waar mogelijk al veel mensen met hun vuile vingers aan hebben gezeten. Zulke... Gezocht naar zweerknopjes en 'gevonden' Jammer dat deze gewoon in een plastic zakje en/of stukje bubbelplastic zitten waar mogelijk al veel mensen met hun vuile vingers aan hebben gezeten. Zulke oorknopjes zitten normaal gesproken in een steriele verpakking.

Reactie IdhunaJewels.nl:

Jammer genoeg hebben we geen reactie terug gekregen op de mail die verzonden is na deze review, helaas want we doen er altijd alles aan om tot een oplossing te komen. Alle oorbellen zijn verpakt in... Jammer genoeg hebben we geen reactie terug gekregen op de mail die verzonden is na deze review, helaas want we doen er altijd alles aan om tot een oplossing te komen. Alle oorbellen zijn verpakt in schone nieuwe cellofaan of gripzakjes. Zijn de oorknopjes erg groot dan is er kans dat de knopjes tijdens het verzenden geplet worden. Wij versturen om deze reden grote of kwetsbare oorbellen altijd met een extra rolletje bubbeltjes folie om de betreffende oorbellen heen.
En uiteraard ook nog eens in een bubbeltjes enveloppe.
Hierdoor komen de oorbellen eigenlijk altijd onbeschadigd aan.
Groetjes Jojanneke

C.Kingma

Goeie ervaring

Van Soest

Heel goed

Netjes verpakt

Reniers

Oorbellen gekocht. Fijne ervaring.

Goede communicatie. Goede service

Corrie

Wij zijn zeer tevreden over jullie bedrijf.
Of het nu met mail telefoon of app is, top

Communicatie

Zorgen dat je het zelfde antwoord krijgt over informatie wat betreft ketting

ombry

Goed.

Niet specifiek, in geheel goed bedrijf.

nvt

Nsz1411

Mooie oorbel maar bij het uit de verpakking halen ging de oorbel meteen stuk. Heb meteen nieuwe oorbellen opgestuurd gekregen, topservice!!!

Mooie website

Anja

Goede ervaring,snelle levering

Leuke aanbiedingen,goede omschrijving

Simone

Leuke prijzen en snelle levering.

Leuke prijzen

n.v.t.