Icolori

aw brueren

Gevonden via de zoektocht naar een hangmat en informatie over hangmatten en hangmatsets.

Duidelijke uitleg.
Veel producten met mooie foto´s.
Goede uitleg over welke standaard bij welke hangmat

Rogier

Perfect, mooie unieke producten, snelle levering en mooie uitleg op hun website. Ik raad ze aan iedereen aan.

Sterke punten en tips

Vaak zie je dat er Braziliaanse hangmatten worden aangeboden online. Dit zijn echter grote lappen stof, die snel vuil/groezelig worden, minder goed tegen 'buiten' kunnen en minder lekker liggen. De... Vaak zie je dat er Braziliaanse hangmatten worden aangeboden online. Dit zijn echter grote lappen stof, die snel vuil/groezelig worden, minder goed tegen 'buiten' kunnen en minder lekker liggen. De echte net-hangmatten zijn veel fijner.

Marjon

Ik heb twee mexicaanse dekens besteld bij Icolori. Ze hebben een fijne website met mooie foto's zodat je goed kan zien wat je koopt. Het bestelproces verloopt soepel, meteen bevestiging en snel... Ik heb twee mexicaanse dekens besteld bij Icolori. Ze hebben een fijne website met mooie foto's zodat je goed kan zien wat je koopt. Het bestelproces verloopt soepel, meteen bevestiging en snel ontvangen dus een zeer goede ervaring.

Prima ervaring met dit bedrijf, klantvriendelijk en vlot in reactie. Bestelde goederen worden keurig verstuurd!

Sterke punten en tips

Bestellingen worden vlot en keurig afgeleverd.
Bestellingen worden vlot en keurig afgeleverd.
Tip: kijk de hangmatten voor verzending goe na op rafelige katoenen draden. Het is zo jammer wanneer een draad stuk gaat en je het zelf weer moet herstellen...

Andries Moret

Snel geleverd (1 dag) en alles volgens verwachtig. Mexicaanse hangmat is een absolute aanrader!

Sterke punten en tips

Sympathieke en persoonlijke opvolgmail met verzoek tot beoordeling: bij deze!
Bijpassende ophangset zeer makkelijk te bevestigen.

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Paula Neinders

Ik ben ben en al lof over de snelle afhandeling en prachtige hangmat!

Sterke punten en tips

Goed product, snelle levering en vriendelijk, kundig te woord gestaan!

Laetitia Veenstra

Heel goed, duidelijke website, vooral ook het persoonlijke verhaal er achter geeft vertrouwen!
Supersnelle afwerking en precies de hangmat die we zochten

geen verbetertips :-)

Super

Sterke punten en tips

levering prima en snel, product boven verwachting. mooie grote en makkelijk te bevestigen door de zwarte banden met hulpstuk.

Annette

Erg attent dat jullie zagen dat ik op die dag nog iets bij jullie besteld had, en het in 1 pakje hadden verstuurd !
Op mijn verjaardag zagen mijn vriendinnen de hangmat en de prachtige deken,...
Op mijn verjaardag zagen mijn vriendinnen de hangmat en de prachtige deken, ik heb jullie dus aanbevolen om ook bij jullie te kopen ! Geweldig dat ik via internet zoiets moois kon bestellen !
Gr. Annette uit Zeeland