Icolori

Inge Gruijters

Best service ever! En snelle Levering

Snelle Levering en super vriendelijk

Bert

Goed product en snel geleverd.

Aankoop hangmat

Sterke punten en tips

Prima site, goede prijs en snelle levering.

Sterke punten en tips

Nadat ik icolori verweten had niet te reageren op mijn telefoontje n.a.v. een door mij ervaren gebrek heeft men mij uitgebreid excuses aangeboden en met een royaal gebaar mijn klacht gecompenseerd,... Nadat ik icolori verweten had niet te reageren op mijn telefoontje n.a.v. een door mij ervaren gebrek heeft men mij uitgebreid excuses aangeboden en met een royaal gebaar mijn klacht gecompenseerd, ik ben ze daar zeer erkentelijk voor. Mijn ervaren klacht blijkt achteraf mogelijk niet eens terecht te zijn, maar had misschien opgelost kunnen worden als er wel tijdig telefonisch contact geweest was en daardoor eerder overleg met de leverancier.

Sterke punten en tips

Ik ben zeer serieus genomen.
Zeer snelle levering en reactie op een vraag van mij.

Gruijters inge

Gewoon super

Snelle Levering en geweldige service

P. Laan

Hangmat ophangframe besteld, vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend bezorgd, zeer snel.
na een paar dagen in elkaar willen zetten, blijken er alleen dopmoeren te zijn om de bouten aan weerskanten vast te zetten, echter de bouten zijn iets te lang, dus kun je ze met de dopmoeren niet strak draaien, EEERRGGGG JAMMER DUS, het had een hoogtepunt moeten zijn, echter ik moest naar een bouwmarkt om alsnog (borg)moeren te halen zodat ze echte aangedraaid konden worden. Ik probeerde trouwens nog te bellen met Icolori, heb ingesproken en er werd beloofd dat men binnen één werkdag zou antwoorden , dat was vorige week vrijdag, het is nu dinsdag avond.

snelle levering

tip: kijk of de bijgeleverde onderdelen inderdaad passen! (hier niet dus!)
tip 2: neem die telefoon op of doe wat je belooft (binnnen een werkdag terug bellen..)

Reactie Icolori:

Op een of andere manier hebben we de voicemail gemist. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Voor wat betreft het probleem met de bouten. We hebben echter deze klacht nog nooit eerder over deze standaard gehad. Ons eigen exemplaar had dit probleem ook niet.
We hebben even contact met de leverancier. Die geeft wel aan dat het soms lijkt of de moeren niet verder willen. Echter dat is dan een kwestie van even wat meer kracht zetten.
Wellicht is dit het probleem geweest.
Met de klant is telefonisch contact geweest en er is een regeling getroffen tot beider tevredenheid.

Super snel geregeld

Snelle levering, goede kwaliteit en de hangmat wordt intensief gebruikt!

Lilian

Duidelijk website en snelle levering