Icolori

Super

Sterke punten en tips

levering prima en snel, product boven verwachting. mooie grote en makkelijk te bevestigen door de zwarte banden met hulpstuk.

Annette

Erg attent dat jullie zagen dat ik op die dag nog iets bij jullie besteld had, en het in 1 pakje hadden verstuurd !
Op mijn verjaardag zagen mijn vriendinnen de hangmat en de prachtige deken,...
Op mijn verjaardag zagen mijn vriendinnen de hangmat en de prachtige deken, ik heb jullie dus aanbevolen om ook bij jullie te kopen ! Geweldig dat ik via internet zoiets moois kon bestellen !
Gr. Annette uit Zeeland

Duidelijke website en snelle levering van de producten.

Rob

Deze hangmat is top!
Snel en netjes geleverd.

Nancy

Plezierig. Een vraag is snel beantwoord en de verzending is vlot. Daarnaast is het ook waar, de Mexicaanse hangmat ligt écht heerlijk.

Timezone

Snelle en verzorgde levering,
verpakt zoals het hoort.
Top!

Kleur van Mexicaanse serape 220x160 is zeker zoals ik verwachte,
voelt zacht aan en originele look,
Top kwaliteit!

Mooi Mexicaan deken besteld op een overzichtelijke site

Snelle levering was top

Jager

Snel en goede levering

Sterke punten en tips

dekens voldoen volledig aan verwachting

Mari-fhine

Snelle service goed product tevreden

Super snel ontvangen

Ton Linssen

Ben zeer tevreden met de afhandeling en de deken. De overwegend rode kleur is prachtig. Heb vele jaren in Mexico gewoond en was in het bezit van diverse soortgelijke producten, maar kon ze helaas... Ben zeer tevreden met de afhandeling en de deken. De overwegend rode kleur is prachtig. Heb vele jaren in Mexico gewoond en was in het bezit van diverse soortgelijke producten, maar kon ze helaas niet mee meebrengen bij mijn terugkeer naar Nederland.

Correcte afhandeling.