Icolori

stephan

Duidelijke voorstelling

vlot geleverd

Steven

Ik hou t simpel en kort,

Perfecte levering en perfecte items!

WD’s

Prima bedrijf. Deken besteld en met een dag in huis. Kleuren zien er hetzelfde uit als de foto en de verpakking was uitstekend. Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Alles bij elkaar... Prima bedrijf. Deken besteld en met een dag in huis. Kleuren zien er hetzelfde uit als de foto en de verpakking was uitstekend. Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Alles bij elkaar gewoon uitstekend!

Gewoon zo doorgaan

Dimitri Vanden Bossche

Ik heb nogal wat ervaring met hangmatten, ik slaap al jaren elke nacht in een hangmat. Of ik bestelde ze in Mexico, maar dan weet je pas als ze geleverd wordt hoeveel ze uiteindelijk kost i.v.m.... Ik heb nogal wat ervaring met hangmatten, ik slaap al jaren elke nacht in een hangmat. Of ik bestelde ze in Mexico, maar dan weet je pas als ze geleverd wordt hoeveel ze uiteindelijk kost i.v.m. douane, invoertaxen ,... Of ik kon ze hier kopen maar dan waren ze meestal peperduur. Nu heb ik Icolori ontdekt en daar betaal je echt een eerlijke prijs voor je product. De kwaliteit van de hangmat die ik er laatst kocht is identiek aan die die ik vroeger in Mexico bestelde. De prijs is niet hoger. Je weet van te voren exact wat je betaalt en de hangmat werd ook nog supersnel geleverd. Dus ik ben heel blij met Icolori!

Heel goed.Het bestelde product was zeer snel en in goede staat bezorgd .

degelijk verpakt verzonden!

We bestellen al jaren onze Mexicaanse hangmatten bij Icolori. Handig dat de maatvoering gelijk blijft, dat maakt bestellen supersimpel. En veel kleurcombinaties om uit te kiezen!

Sterke punten en tips

Goede website, veel keuze, snelle levering.

Snel antwoord op mijn vraag en snelle levering.

Sterke punten en tips

Prachtige hangmatten en hangstoelen.

A Luttekes

Easy prima

Sterke punten en tips

Goeie info meedenken en vriendelijk

Ik heb de witte Braziliaanse hangmat inclusief standaard besteld. Top producten en meteen de volgende dag geleverd.