Icolori

Bernanda

Bestelling snel geleverd. Hangmat voldoet aan de verwachting. Er zijn er heel blij mee.

Snelle levering.
Goed product.

Inge

Fijn, prettig, sympathiek bedrijf

Sterke punten en tips

De kleinschaligheid. In contact met de directe makers en met de klant. Eerder een hangmat besteld, prettig telefonisch contact gehad.
Uitleg over de hangmatten is ook fijn.
Tip:
Er...
Uitleg over de hangmatten is ook fijn.
Tip:
Er staan heel veel hangmatten online. Submappen oid naar bijv grootte zou het wellicht overzichtelijker maken. Of een duidelijker verschil

Jordan Schrier

Heb ooit via eBay een Mexicaanse hangmat gekocht bij dit bedrijf voordat deze website er was. Ik denk dat ik deze zeker 8 -10 jaar heb gehad. Elke zomer in de tuin en mee op vakantie naar Kroatië.... Heb ooit via eBay een Mexicaanse hangmat gekocht bij dit bedrijf voordat deze website er was. Ik denk dat ik deze zeker 8 -10 jaar heb gehad. Elke zomer in de tuin en mee op vakantie naar Kroatië. Soms met twee volwassenen erin. Vorig jaar te veel draadjes kapot dus nu weer een nieuwe kopen. Wordt weer een Mexicaans omdat die zeker zijn geld waard is.

Sterke punten en tips

Mooie keus en zeer goede producten.

Jan Opstaele

Snelle levering van een kwaliteiten product aanrader!

kwaliteiten product aanrader

Gisela Brouwers

Goede service

mooie producten prijs/kwaliteit

Sander

Bestellen zeer makkelijk.

Veel keus

Philippine

Al meerdere keren bestellingen gedaan.

Sterke punten en tips

Altijd veel keus, makkelijke bestellen en snelle bezorging. Super

Dietzenbacher

Komen de afspraken na

Snel bezorgd

Snelle levering van prachtige hangmat!

Sterke punten en tips

Mijn klusjesman koos voor betere pluggen voor de veiligheid. Aangezien het een tweepersoons hangmat betreft

Franqui

Prima.

Sterke punten en tips

Duidelijke communicatie en snelle levering zelfs tijdens de drukke feestdagen.