Icolori

Erg mooie producten op de website, zal waarschijnlijk vaker gaan bestellen.

Sterke punten en tips

Makkelijk te bestellen, snelle service en je wotd goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling

Mevrouw Slagt

Prima verzending. Goed ontvangen en naar wens.

Sterke punten en tips

Alles naar wens verzorgd.

Alles in orde
Wel hoge verzendingskosten naar België

Reactie Icolori:

Beste Klant. Bedankt voor uw review. Wat betreft de verzendkosten. Wij hebben besloten de verzendkosten apart zichtbaar te maken en niet in de prijs van het product op te nemen (wat gebeurt bij... Beste Klant. Bedankt voor uw review. Wat betreft de verzendkosten. Wij hebben besloten de verzendkosten apart zichtbaar te maken en niet in de prijs van het product op te nemen (wat gebeurt bij "gratis verzending"). Dit heeft verschillende voordelen. Koopt u meer dan 1 product dan betaalt u slechts 1 maal verzendkosten. Ook betaalt U niet mee aan hogere verzendkosten naar bijvoorbeeld Italië en Frankrijk (wat wel impliciet gebeurt als de verzendkosten in de prijs verrekend zijn). Vergelijkt u rustig onze totaal prijs (verzendkosten + productkosten) met de all-in prijzen van andere aanbieders.

Bert

Alles loopt soepel en goed verzorgd

Super snelle levering

Sterke punten en tips

Netjes verpakt om schade te voorkomen tijdens verzending

Supersnelle levering

Sterke punten en tips

Super netjes ingepakt zodat er weinig schade kan ontstaan aan de deken.

A Mes

Vriendelijke mensen en zeer snelle service.

zie boven.

A Mes

Vriendelijke medewerkers, goede service, snelle levering.

zie boven.

Gooiker

Hangmatten besteld. Vrij snel in huis. Helaas toch niet de hangmatten die we zochten. Het bleken hangmat netten te zijn en geen doeken. Dat hadden we niet gezien op de website. Dus weer retour. In... Hangmatten besteld. Vrij snel in huis. Helaas toch niet de hangmatten die we zochten. Het bleken hangmat netten te zijn en geen doeken. Dat hadden we niet gezien op de website. Dus weer retour. In korte tijd het volledige bedrag netjes retour gestort gekregen. Prima winkel!

Sterke punten en tips

Misschien close up foto op de site zodat je kan zien of het gaas of doek is. Verder prima retourbeleid!

Peter Schampaert

Snelle levering, top verkoper