Icolori

Andrea

Super ervaring. Goed geholpen met kiezen voor de juiste hangmat en hij paste perfect op de plek die we ervoor in gedachten hadden

Goed advies

Mirjam peeters

Correcte snelle behandeling

Snelle service

Meulen

Snelle levering, bestelling precies wat ik wilde

Sterke punten en tips

We zochten specifiek een Mexicaanse hangmat. En icolori heeft genoeg keuze.

Goede en snelle service

Netjes verpakt, snelle bezorging

Van der kolk

Zeer goed

Sterke punten en tips

Zeer nette en goede service

Kwaliteit en comfort

Sophia Dequeker Massage

Goeie communicatie, snelle service

Goeie communicatie, snelle service

Bernanda

Bestelling snel geleverd. Hangmat voldoet aan de verwachting. Er zijn er heel blij mee.

Snelle levering.
Goed product.

Inge

Fijn, prettig, sympathiek bedrijf

Sterke punten en tips

De kleinschaligheid. In contact met de directe makers en met de klant. Eerder een hangmat besteld, prettig telefonisch contact gehad.
Uitleg over de hangmatten is ook fijn.
Tip:
Er...
Uitleg over de hangmatten is ook fijn.
Tip:
Er staan heel veel hangmatten online. Submappen oid naar bijv grootte zou het wellicht overzichtelijker maken. Of een duidelijker verschil

Jordan Schrier

Heb ooit via eBay een Mexicaanse hangmat gekocht bij dit bedrijf voordat deze website er was. Ik denk dat ik deze zeker 8 -10 jaar heb gehad. Elke zomer in de tuin en mee op vakantie naar Kroatië.... Heb ooit via eBay een Mexicaanse hangmat gekocht bij dit bedrijf voordat deze website er was. Ik denk dat ik deze zeker 8 -10 jaar heb gehad. Elke zomer in de tuin en mee op vakantie naar Kroatië. Soms met twee volwassenen erin. Vorig jaar te veel draadjes kapot dus nu weer een nieuwe kopen. Wordt weer een Mexicaans omdat die zeker zijn geld waard is.

Sterke punten en tips

Mooie keus en zeer goede producten.