Icolori

Super snelle levering

Sterke punten en tips

Netjes verpakt om schade te voorkomen tijdens verzending

Supersnelle levering

Sterke punten en tips

Super netjes ingepakt zodat er weinig schade kan ontstaan aan de deken.

A Mes

Vriendelijke mensen en zeer snelle service.

zie boven.

A Mes

Vriendelijke medewerkers, goede service, snelle levering.

zie boven.

Gooiker

Hangmatten besteld. Vrij snel in huis. Helaas toch niet de hangmatten die we zochten. Het bleken hangmat netten te zijn en geen doeken. Dat hadden we niet gezien op de website. Dus weer retour. In... Hangmatten besteld. Vrij snel in huis. Helaas toch niet de hangmatten die we zochten. Het bleken hangmat netten te zijn en geen doeken. Dat hadden we niet gezien op de website. Dus weer retour. In korte tijd het volledige bedrag netjes retour gestort gekregen. Prima winkel!

Sterke punten en tips

Misschien close up foto op de site zodat je kan zien of het gaas of doek is. Verder prima retourbeleid!

Peter Schampaert

Snelle levering, top verkoper

Top product !

Mieke Hermans

Ik bestelde een Mexicaanse katoenen deken. Ik was er mij van bewust dat de kleuren enigszins konden afwijken van deze op de foto. Groot was mijn teleurstelling toen ik de deken ontving. De kleuren... Ik bestelde een Mexicaanse katoenen deken. Ik was er mij van bewust dat de kleuren enigszins konden afwijken van deze op de foto. Groot was mijn teleurstelling toen ik de deken ontving. De kleuren waren totaal verschillend. Toch leek het over de juiste deken te gaan. Terugsturen was geen optie vermits mij dat flink wal geld ging kosten. Spijtig !!
De levering was correct en op het afgesproken tijdstip!

Sterke punten en tips

Hoe kan vermeden worden dat de kleuren zo sterk afwijken van de kleuren op de afbeeldingen ?
Tijdige en correcte levering!

Reactie Icolori:

Beste Mevrouw Hermans, Het is altijd goed even contact op te nemen als er problemen zijn. Als U niet tevreden bent, kunt het product altijd gratis terugsturen. Ik weet niet wat er is misgegaan,... Beste Mevrouw Hermans, Het is altijd goed even contact op te nemen als er problemen zijn. Als U niet tevreden bent, kunt het product altijd gratis terugsturen. Ik weet niet wat er is misgegaan, want op al onze PC's en tablets is de kleur correct. Een en ander kan ook liggen aan de kleurinstellingen van uw PC. Of wellicht hebben wij de verkeerde deken opgestuurd. Wat ook de oorzaak is , U kunt de deken gratis terugsturen ook al is die gebruikt. We hebben u een retour label toegestuurd. P.S. Er is inmiddels n.a.v. deze review contact geweest en e.e.a is tot tevredenheid van beide partijen opgelost. Vriendelijke Groeten Herman

Duidelijke site, snelle service. Mooie deken!

Effectief en snelle levering.

Sterke punten en tips

Unieke producten. De beschrijving/ het fotomateriaal zou nog wat meer kleur details mogen geven.

Inge Gruijters

Best service ever! En snelle Levering