Icolori

Snelle levering!!

Geweldig!

Website biedt voldoende informatie en snelle levering. Mijn totale ervaring is positief.

Heel fijn

snel en niet te duur

Perfect!

Sterke punten en tips

vandaag besteld morgen in huis de beste hangmatenwinkel!

Supersnelle levering.

Sterke punten en tips

Alleen klopte bij ons de opgegeven ophanghoogte niet, of zijn wij veel te zwaar?

Reactie Icolori:

We hebben even contact gehad met de klant. Het bleek dat deze Mexicaanse hangmat langer was dan normaal. Eigenlijk mag dit niet voorkomen en komt ook bijna nooit voor want er worden standaard... We hebben even contact gehad met de klant. Het bleek dat deze Mexicaanse hangmat langer was dan normaal. Eigenlijk mag dit niet voorkomen en komt ook bijna nooit voor want er worden standaard lengte weeframen gebruikt. Echter het blijft hand- en mensenwerk. PS : probleem is trouwens opgelost.

werner bertels

Mexicaanse deken

snelle levering!

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Sterke punten en tips

Goede spullen voor een prima prijs. Wel erg jammer dat de internetwinkel een paar weken dicht was in de zomer (wat nu juist het moment is om een hangmat te kopen!) Door de scherpe prijzen en het... Goede spullen voor een prima prijs. Wel erg jammer dat de internetwinkel een paar weken dicht was in de zomer (wat nu juist het moment is om een hangmat te kopen!) Door de scherpe prijzen en het slechte weer, heb ik toch besloten te wachten en de producten niet bij een andere winkel te kopen.

Kleurengoed

Klantvriendelijk

Maurits

Mexicaanse hangmat

Sterke punten en tips

Snel geholpen en zeer goed product

M Blom

Heel tevreden ?, mooi, kwaliteit en snel bezorgd.

Sterke punten en tips

Veel soorten afmetingen, kleuren en duidelijk.