Icolori

Edo Luyt

Snelle levering, duidelijke website

Sterke punten en tips

Nee prima, snel gezorgd, makkelijk te bestellen

Erg positief, mijn pakketje was meteen verstuurd. Toen bleek dat ik het na een paar dagen nog niet binnen had op onderzoek uitgegaan en kreeg binnen een paar uur op zondag antwoord, top... Erg positief, mijn pakketje was meteen verstuurd. Toen bleek dat ik het na een paar dagen nog niet binnen had op onderzoek uitgegaan en kreeg binnen een paar uur op zondag antwoord, top klantenservice! (het pakketje bleek bij een buur te liggen)

Sterke punten en tips

Ik begrijp de vraag niet. Dit heb ik bij de vorige toch al beantwoord``?

Reactie Icolori:

Dank je wel voor je review. Inderdaad, ik zie het. Er staat opeens twee keer dezelfde vraag. Ga er achteraan om dit te laten wijzigen.

Bedankt, Herman

R.F.Hensen

Uitstekend en snelle service

Uitstekend en snelle service

Dinnie.

Als prettig ervaren.

Sterke punten en tips

De behandeling was snel en een mooi produkt ontvangen.

Albert Feddes

We kochten een hangmat met toebehoren

Sterke punten en tips

Heldere website met goede foto's en informatie. Een paar vragen via mail worden vlot en goed beantwoord. Het bestelde de volgende dag ontvangen.

Goed. Ik heb iets besteld en dat is geleverd.

Sterke punten en tips

Goed. Ik heb iets besteld en dat is geleverd.

Goed. Levertijd zoals beloofd.
Onze serape in katoen ligt hier heel kleurig te pronken. Prettige keuze tussen katoen en andere synthetische materialen.
Alleen de kleuren op de website...
Goed. Levertijd zoals beloofd.
Alleen de kleuren op de website wijken een ietsie pietsie af als in de werkelijkheid.
Vooralsnog, het past uitstekend in ons interieur. We zijn tevreden

Reactie Icolori:

Dank je voor je review. Wij zijn voortdurend bezig de foto's zo goed mogelijk te krijgen. Echter er geldt dat de dekens ambachtelijk gemaakt worden. Er kunnen kleine kleurverschillen zijn. Ook... Dank je voor je review. Wij zijn voortdurend bezig de foto's zo goed mogelijk te krijgen. Echter er geldt dat de dekens ambachtelijk gemaakt worden. Er kunnen kleine kleurverschillen zijn. Ook bijkleuren (dus niet de hoofdkleur van de Serape) kunnen in detail nog wel eens verschillen. Daarnaast (maar dat geldt voor alle producten op internet) kunnen de kleuren afwijken doordat de kleurinstellingen op PC's, IPAD's e.d. soms anders zijn.

Marieke Derks

Ik heb 4 hangmatten besteld bij iColori, ze zien er prachtig uit ! Ook de service was snel en goed. Er was iets met de electronische betaling misgegaan, ik heb gebeld en de hangmatten werden... Ik heb 4 hangmatten besteld bij iColori, ze zien er prachtig uit ! Ook de service was snel en goed. Er was iets met de electronische betaling misgegaan, ik heb gebeld en de hangmatten werden dezelfde middag nog opgestuurd, zodat ik ze op tijd kon meenemen op reis. De hangmatten zijn een relatiegeschenk en was belangrijk dat ik ze op tijd ontving. Alles super, prettig en correct. Een mooi product !