Icolori

Dimitri Vanden Bossche

Ik heb nogal wat ervaring met hangmatten, ik slaap al jaren elke nacht in een hangmat. Of ik bestelde ze in Mexico, maar dan weet je pas als ze geleverd wordt hoeveel ze uiteindelijk kost i.v.m.... Ik heb nogal wat ervaring met hangmatten, ik slaap al jaren elke nacht in een hangmat. Of ik bestelde ze in Mexico, maar dan weet je pas als ze geleverd wordt hoeveel ze uiteindelijk kost i.v.m. douane, invoertaxen ,... Of ik kon ze hier kopen maar dan waren ze meestal peperduur. Nu heb ik Icolori ontdekt en daar betaal je echt een eerlijke prijs voor je product. De kwaliteit van de hangmat die ik er laatst kocht is identiek aan die die ik vroeger in Mexico bestelde. De prijs is niet hoger. Je weet van te voren exact wat je betaalt en de hangmat werd ook nog supersnel geleverd. Dus ik ben heel blij met Icolori!

Heel goed.Het bestelde product was zeer snel en in goede staat bezorgd .

degelijk verpakt verzonden!

We bestellen al jaren onze Mexicaanse hangmatten bij Icolori. Handig dat de maatvoering gelijk blijft, dat maakt bestellen supersimpel. En veel kleurcombinaties om uit te kiezen!

Sterke punten en tips

Goede website, veel keuze, snelle levering.

Snel antwoord op mijn vraag en snelle levering.

Sterke punten en tips

Prachtige hangmatten en hangstoelen.

A Luttekes

Easy prima

Sterke punten en tips

Goeie info meedenken en vriendelijk

Ik heb de witte Braziliaanse hangmat inclusief standaard besteld. Top producten en meteen de volgende dag geleverd.

Monica

Snel levering, goede verpakking, en het product is prachtig; mooier dan op de foto!

Durske

Helemaal prima: goede communicatie en snelle levering

Zie boven

Vriendelijke razendsnelle service.