Icolori

Maarten

Uitstekend

Sterke punten en tips

Goede service, zeer vriendelijk. Mooie spullen

Marv-Art

Goede kwaliteit

Vlotte levering

Casper

Vrijdagavond een hangmat gekocht en maandagochtend werd de hangmat al bezorgd.

Snelle levering.

Corien

Erg mooie spullen en heel snel geleverd, ik ben super enthousiast!

Zo snel!

G Faasse

Heel goede ervaring. Snelle levering en uitstekend product.

Goede website.

Rowan

Verzending was snel, product zaten wel wat gaatjes in.

Sterke punten en tips

Misschien producten nakijken voor verzending.

Reactie Icolori:

Beste Rowan,
Beste Rowan,
Bedankt voor je review. Dat is vreemd, dat er wat gaatjes in de deken zitten. Deze klacht hebben we niet eerder gehad. Ik zal via de mail contact met je opnemen om te kijken wat er aan de hand is en hoe we dit op kunnen lossen.
Vriendelijke groeten
Herman

Wouter

Ik heb een hangmat besteld en deze werd snel geleverd, kwam overeen met de foto en voldoet geheel aan mijn verwachting

Sterke punten en tips

De website geeft van elke hangmat een fotootje van het daadwerkelijke item. Hier door weet je precies wat je krijgt. Helemaal top.

Een klein detail: aan de hangmat zit een kaartje met "ik...

Een klein detail: aan de hangmat zit een kaartje met "ik ben gemaakt door .... met ... bolletjes wol." Dit kaartje was niet ingevuld. Ik snap wel dat zoiets er misschien niet gebeurt, maar dat staat slordig.

E.

Prima service.

Communiceert goed

Fenneke

Sterke punten en tips

Dit is de tweede keer dat ik bestel, snel bezorgd en mooie spullen, een aanrader

Herman Nieswaag

Goed product, zoals aangegeven op de website.

Sterke punten en tips

Mooie website en snelle levering