Icolori

Mieke Hermans

Ik bestelde een Mexicaanse katoenen deken. Ik was er mij van bewust dat de kleuren enigszins konden afwijken van deze op de foto. Groot was mijn teleurstelling toen ik de deken ontving. De kleuren...

Sterke punten en tips

Hoe kan vermeden worden dat de kleuren zo sterk afwijken van de kleuren op de afbeeldingen ?
Tijdige en correcte levering!

Reactie Icolori:

Beste Mevrouw Hermans,

Het is altijd goed even contact op te nemen als er problemen zijn. Als U niet tevreden bent, kunt het product altijd gratis terugsturen. Ik weet niet wat er is misgegaan, want op al onze PC's en tablets is de kleur correct. Een en ander kan ook liggen aan de kleurinstellingen van uw PC. Of wellicht hebben wij de verkeerde deken opgestuurd. Wat ook de oorzaak is , U kunt de deken gratis terugsturen ook al is die gebruikt. We hebben u een retour label toegestuurd.

P.S. Er is inmiddels n.a.v. deze review contact geweest en e.e.a is tot tevredenheid van beide partijen opgelost.

Vriendelijke Groeten Herman

Duidelijke site, snelle service. Mooie deken!

Effectief en snelle levering.

Sterke punten en tips

Unieke producten. De beschrijving/ het fotomateriaal zou nog wat meer kleur details mogen geven.

Inge Gruijters

Best service ever! En snelle Levering

Snelle Levering en super vriendelijk

Bert

Goed product en snel geleverd.

Aankoop hangmat

Sterke punten en tips

Prima site, goede prijs en snelle levering.

Sterke punten en tips

Nadat ik icolori verweten had niet te reageren op mijn telefoontje n.a.v. een door mij ervaren gebrek heeft men mij uitgebreid excuses aangeboden en met een royaal gebaar mijn klacht gecompenseerd,...

Sterke punten en tips

Ik ben zeer serieus genomen.
Zeer snelle levering en reactie op een vraag van mij.

Gruijters inge

Gewoon super

Snelle Levering en geweldige service

P. Laan

Hangmat ophangframe besteld, vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend bezorgd, zeer snel.
na een paar dagen in elkaar willen zetten, blijken er alleen dopmoeren te zijn om de bouten aan...

snelle levering

tip: kijk of de bijgeleverde onderdelen inderdaad passen! (hier niet dus!)
tip 2: neem die telefoon op of doe wat je belooft (binnnen een werkdag terug bellen..)

Reactie Icolori:

Op een of andere manier hebben we de voicemail gemist. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Voor wat betreft het probleem met de bouten. We hebben echter deze klacht nog nooit eerder over deze standaard gehad. Ons eigen exemplaar had dit probleem ook niet.

We hebben even contact met de leverancier. Die geeft wel aan dat het soms lijkt of de moeren niet verder willen. Echter dat is dan een kwestie van even wat meer kracht zetten.

Wellicht is dit het probleem geweest.

Met de klant is telefonisch contact geweest en er is een regeling getroffen tot beider tevredenheid.