Icolori

Mevrouw Slagt

Prima verzending. Goed ontvangen en naar wens.

Sterke punten en tips

Alles naar wens verzorgd.

Alles in orde
Wel hoge verzendingskosten naar België

Reactie Icolori:

Beste Klant. Bedankt voor uw review. Wat betreft de verzendkosten. Wij hebben besloten de verzendkosten apart zichtbaar te maken en niet in de prijs van het product op te nemen (wat gebeurt bij "gratis verzending"). Dit heeft verschillende voordelen. Koopt u meer dan 1 product dan betaalt u slechts 1 maal verzendkosten. Ook betaalt U niet mee aan hogere verzendkosten naar bijvoorbeeld Italië en Frankrijk (wat wel impliciet gebeurt als de verzendkosten in de prijs verrekend zijn). Vergelijkt u rustig onze totaal prijs (verzendkosten + productkosten) met de all-in prijzen van andere aanbieders.

Bert

Alles loopt soepel en goed verzorgd

Super snelle levering

Sterke punten en tips

Netjes verpakt om schade te voorkomen tijdens verzending

Supersnelle levering

Sterke punten en tips

Super netjes ingepakt zodat er weinig schade kan ontstaan aan de deken.

A Mes

Vriendelijke mensen en zeer snelle service.

zie boven.

A Mes

Vriendelijke medewerkers, goede service, snelle levering.

zie boven.

Gooiker

Hangmatten besteld. Vrij snel in huis. Helaas toch niet de hangmatten die we zochten. Het bleken hangmat netten te zijn en geen doeken. Dat hadden we niet gezien op de website. Dus weer retour. In...

Sterke punten en tips

Misschien close up foto op de site zodat je kan zien of het gaas of doek is. Verder prima retourbeleid!

Peter Schampaert

Snelle levering, top verkoper

Top product !

Mieke Hermans

Ik bestelde een Mexicaanse katoenen deken. Ik was er mij van bewust dat de kleuren enigszins konden afwijken van deze op de foto. Groot was mijn teleurstelling toen ik de deken ontving. De kleuren...

Sterke punten en tips

Hoe kan vermeden worden dat de kleuren zo sterk afwijken van de kleuren op de afbeeldingen ?
Tijdige en correcte levering!

Reactie Icolori:

Beste Mevrouw Hermans,

Het is altijd goed even contact op te nemen als er problemen zijn. Als U niet tevreden bent, kunt het product altijd gratis terugsturen. Ik weet niet wat er is misgegaan, want op al onze PC's en tablets is de kleur correct. Een en ander kan ook liggen aan de kleurinstellingen van uw PC. Of wellicht hebben wij de verkeerde deken opgestuurd. Wat ook de oorzaak is , U kunt de deken gratis terugsturen ook al is die gebruikt. We hebben u een retour label toegestuurd.

P.S. Er is inmiddels n.a.v. deze review contact geweest en e.e.a is tot tevredenheid van beide partijen opgelost.

Vriendelijke Groeten Herman