Icolori

Dietzenbacher

Komen de afspraken na

Snel bezorgd

Snelle levering van prachtige hangmat!

Sterke punten en tips

Mijn klusjesman koos voor betere pluggen voor de veiligheid. Aangezien het een tweepersoons hangmat betreft

Franqui

Prima.

Sterke punten en tips

Duidelijke communicatie en snelle levering zelfs tijdens de drukke feestdagen.

stephan

Duidelijke voorstelling

vlot geleverd

Steven

Ik hou t simpel en kort,

Perfecte levering en perfecte items!

WD’s

Prima bedrijf. Deken besteld en met een dag in huis. Kleuren zien er hetzelfde uit als de foto en de verpakking was uitstekend. Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Alles bij elkaar... Prima bedrijf. Deken besteld en met een dag in huis. Kleuren zien er hetzelfde uit als de foto en de verpakking was uitstekend. Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Alles bij elkaar gewoon uitstekend!

Gewoon zo doorgaan

Dimitri Vanden Bossche

Ik heb nogal wat ervaring met hangmatten, ik slaap al jaren elke nacht in een hangmat. Of ik bestelde ze in Mexico, maar dan weet je pas als ze geleverd wordt hoeveel ze uiteindelijk kost i.v.m.... Ik heb nogal wat ervaring met hangmatten, ik slaap al jaren elke nacht in een hangmat. Of ik bestelde ze in Mexico, maar dan weet je pas als ze geleverd wordt hoeveel ze uiteindelijk kost i.v.m. douane, invoertaxen ,... Of ik kon ze hier kopen maar dan waren ze meestal peperduur. Nu heb ik Icolori ontdekt en daar betaal je echt een eerlijke prijs voor je product. De kwaliteit van de hangmat die ik er laatst kocht is identiek aan die die ik vroeger in Mexico bestelde. De prijs is niet hoger. Je weet van te voren exact wat je betaalt en de hangmat werd ook nog supersnel geleverd. Dus ik ben heel blij met Icolori!

Heel goed.Het bestelde product was zeer snel en in goede staat bezorgd .

degelijk verpakt verzonden!

We bestellen al jaren onze Mexicaanse hangmatten bij Icolori. Handig dat de maatvoering gelijk blijft, dat maakt bestellen supersimpel. En veel kleurcombinaties om uit te kiezen!

Sterke punten en tips

Goede website, veel keuze, snelle levering.