Guust Husslage

Ik kijk met tevredenheid terug en heb echt het gevoel veel geleerd te hebben.
De trainer was erg inspirerend en motiverend.
De interactie met de medecursisten was goed en er was ook een...
Ik kijk met tevredenheid terug en heb echt het gevoel veel geleerd te hebben.
De trainer was erg inspirerend en motiverend.
De interactie met de medecursisten was goed en er was ook een veilig gevoel bij iedereen om jezelf te kunnen zijn en je ervaringen en te delen.

Nicolette Huibers

Het was een zeer informatieve cursus. Ik heb heel veel geleerd en kan dit zeker toepassen in de praktijk.
Er zijn tijdens de cursus veel praktische oefeningen die heel nuttig zijn. Bijvoorbeeld gesprekken over lastige onderwerpen, of conflict-oefeningen. En aangezien iedereen zulke oefeningen ongemakkelijk vindt, werd het juist weer makkelijk ze te doen. Wel vond ik het lastig dat we bij sommige oefeningen, ter plekke eerst zelf een onderwerp of probleem moesten bedenken, om de oefening te kunnen doen. Het was fijn geweest als we dat vooraf hadden kunnen doen, dan was het tijdens de training niet zo moeilijk. Je bent al druk met de oefening op zich, maar dan moet je ook nog een onderwerp of probleem bedenken. Dat vond ik lastig.

Klaas Pol

Zeer goed. Jammer dat het is afgelopen, heb het gevoel er nog meer in te willen verdiepen. Het is een opstart naar zelfreflectie mbt de training en het voelt nog niet af. Ligt niet aan de trainer... Zeer goed. Jammer dat het is afgelopen, heb het gevoel er nog meer in te willen verdiepen. Het is een opstart naar zelfreflectie mbt de training en het voelt nog niet af. Ligt niet aan de trainer maar aan de materie en insteek.

Hilly Loonstra

Deze training geeft je tips en tricks om vergaderingen beter te notuleren. Sacha heeft veel ervaring met notuleren en geeft de cursus op een leuke manier. Nu is het aan jezelf om alle tips en tricks... Deze training geeft je tips en tricks om vergaderingen beter te notuleren. Sacha heeft veel ervaring met notuleren en geeft de cursus op een leuke manier. Nu is het aan jezelf om alle tips en tricks toe te passen in de praktijk! Maar met deze handvatten gaat dat zeker lukken!en!

Davy van der Gaag

Leerzame cursus onder een gemoedelijke sfeer op een goede locatie. De geleerde stof is zeker toe te passen in de praktijk. Zeker een aanrader voor diegene die zijn schrijven naar een hoger niveau... Leerzame cursus onder een gemoedelijke sfeer op een goede locatie. De geleerde stof is zeker toe te passen in de praktijk. Zeker een aanrader voor diegene die zijn schrijven naar een hoger niveau wilt brengen.

Janina Werinussa

De training was voor mij heel waardevol! Ik kan het geleerde meteen toepassen in mijn eigen werkzaamheden. Daarnaast was het een erg leuke groep en een hele fijne betrokken docent.

Nicole Pieters

Het heeft mij veel nieuwe inzichten gebracht; meer focus op mijn coachpraktijk en handvatten hoe ik kan werken aan de groei van mijn eigen bedrijf. Ook was het erg inspirerend om dit samen met... Het heeft mij veel nieuwe inzichten gebracht; meer focus op mijn coachpraktijk en handvatten hoe ik kan werken aan de groei van mijn eigen bedrijf. Ook was het erg inspirerend om dit samen met andere ondernemers in de dop te doen.

Arjan van der Woerd

Blij dat ik deze cursus heb gevolgd. Tijdens de training leer je goed hoe je vrijer kunt zijn in je presentatie en krijg je inzicht in meerdere werkvormen. Een echte aanrader voor iedereen die wel... Blij dat ik deze cursus heb gevolgd. Tijdens de training leer je goed hoe je vrijer kunt zijn in je presentatie en krijg je inzicht in meerdere werkvormen. Een echte aanrader voor iedereen die wel eens trainingen geeft.

Grace Dijkhuizen

Zeer ervaren docent uit het vakgebied die kennis en theorie in zijn lessen goed aan elkaar weet te koppelen.
Onderschat Nima A niet qua leerwerk/huiswerk. Je moet gedurende de maanden de lesstof goed bijhouden en blijven leren. Dan is het examen en het praktisch examen goed te doen.

Mylene de Roo

Ontzettend leerzaam, prettig en leuk! Veel communicatie tools meegekregen om mee aan de slag te gaan. Nieuwe inzichten en zelfkennis. Fijne plek en een heerlijke lunch!. Ik raadt deze cursus dit aan... Ontzettend leerzaam, prettig en leuk! Veel communicatie tools meegekregen om mee aan de slag te gaan. Nieuwe inzichten en zelfkennis. Fijne plek en een heerlijke lunch!. Ik raadt deze cursus dit aan als je al enige tijd leidinggevende bent.