Linda Bosch - Kampman

De training als heel waardevol ervaren, veel praktische invulling, rollenspellen die de theorie goed aanvulden. De vertaling naar de praktijk wordt hiermee ook makkelijker. Veel zin en enthousiast... De training als heel waardevol ervaren, veel praktische invulling, rollenspellen die de theorie goed aanvulden. De vertaling naar de praktijk wordt hiermee ook makkelijker. Veel zin en enthousiast om het geleerde in de praktijk te brengen! :)

Jeanet Kuiper

Inhoud van de modules was goed. Ik had iets meer interactieve lessen willen hebben. Tijdens de online lessen bespraken we de inhoud van de modules.

Verder heb ik een leuke leerzame tijd...

Verder heb ik een leuke leerzame tijd gehad

Annemieke Faro-de Waard

Fijne lesomgeving, goede trainer. Veel tijd voor tips op maat, genoeg ruimte voor vragen. Zeer korte, maar effectieve (koffie)pauzes, zodat je er tot het einde van de middag "bij" kon blijven! Fijne lesomgeving, goede trainer. Veel tijd voor tips op maat, genoeg ruimte voor vragen. Zeer korte, maar effectieve (koffie)pauzes, zodat je er tot het einde van de middag "bij" kon blijven!
Veel geleerd!

Eline van Beers

Een goed opgebouwde training met oog voor reflectie en persoonlijke ontwikkeling. De training gaat in op persoonlijke vraagstukken en leerdoelen waardoor deze echt maatwerk bevat. Door veel samen te... Een goed opgebouwde training met oog voor reflectie en persoonlijke ontwikkeling. De training gaat in op persoonlijke vraagstukken en leerdoelen waardoor deze echt maatwerk bevat. Door veel samen te werken leer je ook van de andere cursisten wat erg waardevol is.

Astrid Geuze

Ik vond het erg prettig dat er binnen de training veel ruimte was voor eigen ervaringen. Hierdoor kon iedereen werken aan dat wat voor hem/haar belangrijk was. Je leerde van elkaar. Daarbij is... Ik vond het erg prettig dat er binnen de training veel ruimte was voor eigen ervaringen. Hierdoor kon iedereen werken aan dat wat voor hem/haar belangrijk was. Je leerde van elkaar. Daarbij is Bonnie iemand die mensen heel snel op hun gemak stelt waardoor het als een veilige ruimte voelde om alles met elkaar te delen. Er werd niet veroordeeld maar vooral geluisterd en gesteund.

Milou Starke

Deze training was een super fijne leerervaring! Op meerdere gebieden uitgedaagd nieuwe dingen geleerd over een van de mooiste werkgeluk! Kleine groep, dus veel persoonlijke aandacht van de trainer.... Deze training was een super fijne leerervaring! Op meerdere gebieden uitgedaagd nieuwe dingen geleerd over een van de mooiste werkgeluk! Kleine groep, dus veel persoonlijke aandacht van de trainer. Ook de online leeromgeving vond ik erg fijn als aanvulling op de trainingsdagen.

Gerald Warmerdam

Energieke trainer. Veel bruikbare tips en oefeningen meegekregen. De training werd op basisniveau gegeven en was goed te volgen. Training op een prima OV locatie in Utrecht. Ik kan het anderen... Energieke trainer. Veel bruikbare tips en oefeningen meegekregen. De training werd op basisniveau gegeven en was goed te volgen. Training op een prima OV locatie in Utrecht. Ik kan het anderen aanraden.

Wibo Kosters

Hele goede introductie op de praktijk van projectmatig werken, waarbij Dimitri als trainer veel ruimte vrijmaakte om naar de praktijk van de deelnemers te kijken. Veel eye-openers voor mijn... Hele goede introductie op de praktijk van projectmatig werken, waarbij Dimitri als trainer veel ruimte vrijmaakte om naar de praktijk van de deelnemers te kijken. Veel eye-openers voor mijn reguliere werk en het maakt me erg enthousiast over projectmatig werken

Elsje Westland

Fijne training. Over 3 dagen verspreid. Om de 2 weken. Dit zorgt dat je er ook echt mee aan de slag kan gaan.
Ik kan nu al met succes een aantal technieken toepassen.

Sven Bosman

Ik heb de ICM-cursus op 3 vrijdagen in Utrecht gevolgd. De klassikale lesmethode was zeer prettig en de lunch was uitstekend. Het examen is goed te doen, maar onderschat het niet. Een waardevolle... Ik heb de ICM-cursus op 3 vrijdagen in Utrecht gevolgd. De klassikale lesmethode was zeer prettig en de lunch was uitstekend. Het examen is goed te doen, maar onderschat het niet. Een waardevolle ervaring met een goede balans tussen leren en praktijk.