Marco Ruivenkamp

Prettige ervaring met toegevoegde waarde, mede door de instelling leerkracht. Gewoon in totaliteit een goede ervaring, ik heb voldoende handvatten gekregen.
Fijne enthousiaste leerkracht met...
Fijne enthousiaste leerkracht met gevoel voor verwachtingen en aandacht voor het individu. En vooral terzake kundig op de inhoud, Weet ook goed te spiegelen.

Claudi Simmes

Goede opleiders, prima cursusmateriaal en praktijkgericht. Trainers zijn kundig, verbindend, betrokken, kunnen inspelen op wat er leeft binnen de groep. Je voelt je snel thuis bij ICM. Echt een... Goede opleiders, prima cursusmateriaal en praktijkgericht. Trainers zijn kundig, verbindend, betrokken, kunnen inspelen op wat er leeft binnen de groep. Je voelt je snel thuis bij ICM. Echt een aanrader!

Myrthe de Waard

Ik heb een hele goede ervaring gehad met de training Time Management en delegeren voor leidinggevenden. Hierin speelt de persoonlijke benadering een grote rol. Ook ben ik aangenaam verrast door de... Ik heb een hele goede ervaring gehad met de training Time Management en delegeren voor leidinggevenden. Hierin speelt de persoonlijke benadering een grote rol. Ook ben ik aangenaam verrast door de leereffecten die ik eruit heb kunnen halen. Waar ik vooraf enigzins sceptisch was omdat de theoretische modellen bij mij al bekend waren is het heel leuk om te merken hoe je door reflectie écht een eye openener ervaart op voor jou bekende onderwerpen. Ze kennen is 1 ding en vanuit de training nu weer veel handvatten meegekregen om er ook in de praktijk weer actief mee bezig te gaan. Hierdoor niet alleen de 'quick wins' vanuit bijv. agenda beheer eruit gehaald, maar ook echt weer dingen om als leidinggevende in te groeien. Door goed leiding te geven en het team aan te sturen kan ik alles beter en efficiënter laten verlopen en ook daardoor meer rust in mijn dagelijkse werk gaan ervaren.

Eline van Beers

Goede training met aandacht voor persoonlijke ontwikkeling Je krijgt inzicht in je eigen communicatiestijl, adviesvaardigheden en ontwikkelpunten. Ook met een praktische insteek waarbij je veel... Goede training met aandacht voor persoonlijke ontwikkeling Je krijgt inzicht in je eigen communicatiestijl, adviesvaardigheden en ontwikkelpunten. Ook met een praktische insteek waarbij je veel samenwerkt met mede cursisten. Zo leer je zowel van de docent als van elkaar.

Wendy Hellebrekers

Geweldig enthousiast en ontzettend praktische cursus waarbij je antwoord krijgt en nieuwsgierig wordt naar het vervolg! Zeker de moeite waard . Ik raad hem ten zeerste aan. Zelfs het gedeelte met de... Geweldig enthousiast en ontzettend praktische cursus waarbij je antwoord krijgt en nieuwsgierig wordt naar het vervolg! Zeker de moeite waard . Ik raad hem ten zeerste aan. Zelfs het gedeelte met de acteur

Marco Westhof

Interactieve reis door de wereld van Storytelling. Elke verandering begint met een verhaal waarin het waarom altijd genoemd moet worden. Deze training geeft veel handvatten om zo'n verhaal te maken... Interactieve reis door de wereld van Storytelling. Elke verandering begint met een verhaal waarin het waarom altijd genoemd moet worden. Deze training geeft veel handvatten om zo'n verhaal te maken en te vertellen.

Mirella di Persio

Ik kijk terug op twee zeer inspirerende dagen. De inhoud van de training sloot perfect aan op mijn dagelijkse werkzaamheden als contentspecialist. De trainer was erg kundig en bood een fijne... Ik kijk terug op twee zeer inspirerende dagen. De inhoud van de training sloot perfect aan op mijn dagelijkse werkzaamheden als contentspecialist. De trainer was erg kundig en bood een fijne afwisseling en theorie en opdrachten. De training bood mij handvatten waar ik direct mee aan de slag kon in mijn werk.

Douwe Algra

Briljante opleiding. Zeer bruikbare theorieen en oefeningen die je direct kan inzetten op medewerker, team en organisatie. Stijl van leidinggeven, verandermanagement, energiemanagement, alles komt... Briljante opleiding. Zeer bruikbare theorieen en oefeningen die je direct kan inzetten op medewerker, team en organisatie. Stijl van leidinggeven, verandermanagement, energiemanagement, alles komt voorbij. Dit zou eigenlijk iedere leidinggevende moeten weten!

Malika Baadid

Fijne cursus veel nieuwe inzichten en fijne docent. Ik voelde me veilig genoeg om mijn persoonlijke valkuilen en persoonlijke situaties binnen de groep te delen. Zeker een aanrader voor mensen die... Fijne cursus veel nieuwe inzichten en fijne docent. Ik voelde me veilig genoeg om mijn persoonlijke valkuilen en persoonlijke situaties binnen de groep te delen. Zeker een aanrader voor mensen die persoonlijk effectiever willen worden.

Roberto Barrios

I followed PRINCE2 foundation training, and it gave me the tools needed to understand the basis of projects and how to improve the future projects i will be involved in.