Mariette Lesierse

Alles was zeer professioneel geregeld. ICM is online goed te vinden en de informatie op de website komt overeen met wat je krijgt.
Ik had tijdens de cursus op bepaalde punten nog meer diepgang...
Ik had tijdens de cursus op bepaalde punten nog meer diepgang verwacht, maar hiervoor ontbrak het aan de tijd.

De locatie bij Egmond aan Zee was top! Alles was tot in de puntjes verzorgd. De locatie aan het strand i.c.m. strandtent, yoga op het strand, cocktailworkshop vond ik geweldig!

Over de “Mirella heeft ervoor gezorgd dat ik een fijne 3-daagse cursus hebt beleefd en met een voldaan gevoel, voldoende handvatten en met een duidelijk doel voor ogen naar huis ben gegaan. Dat ze uit het bedrijfsleven komt en de nodige werknemers heeft begeleid merk je wel in casussen met werksituaties. Dit ervaar ik als prettig.

Janita Seinstra

Dankzij de oordeelloze en inspirerende houding van Nicole heb ik grote stappen kunnen zetten tijdens de cursus. Ze creëert een veilige setting waarin vertrouwen de boventoon voert. Ik zou de cursus... Dankzij de oordeelloze en inspirerende houding van Nicole heb ik grote stappen kunnen zetten tijdens de cursus. Ze creëert een veilige setting waarin vertrouwen de boventoon voert. Ik zou de cursus zo weer doen!

Janita Seinstra

Dankzij de oordeelloze en inspirerende houding van Nicole heb ik grote stappen kunnen zetten tijdens de cursus en mezelf verder kunnen ontwikkelen. Nicole creëert een veilige setting waarin... Dankzij de oordeelloze en inspirerende houding van Nicole heb ik grote stappen kunnen zetten tijdens de cursus en mezelf verder kunnen ontwikkelen. Nicole creëert een veilige setting waarin vertrouwen de boventoon voert. Daarmee werd er binnen no time een hechte groep gevormd van alle deelnemers. Ik heb genoten van de lesstof, opdrachten en alle casussen. Ik zou de cursus zo weer doen!

Priscilla Jennings

Docent is zeer kundig, zij motiveert en prikkelt om het beste uit je storytelling te halen. De coaching tussentijds en de feedback op je concept storystelling is zeer uitgebreid en helpt je echt... Docent is zeer kundig, zij motiveert en prikkelt om het beste uit je storytelling te halen. De coaching tussentijds en de feedback op je concept storystelling is zeer uitgebreid en helpt je echt weer een stap verder. Het heeft mij in ieder geval geholpen om op de laatste dag een sterk en prachtig verhaal te vertellen die anderen ook weer heeft geïnspireerd. Heel leuk om met storytelling je publiek te 'pakken'.

Jacintha van der Plas

Tevreden! Veel geleerd over gesprekstechnieken, zowel procesmatig als op het 'klik' niveau. Vooral de vele oefeningen tijdens de klassikale bijeenkomsten vond ik erg prettig. Tussendoor was er... Tevreden! Veel geleerd over gesprekstechnieken, zowel procesmatig als op het 'klik' niveau. Vooral de vele oefeningen tijdens de klassikale bijeenkomsten vond ik erg prettig. Tussendoor was er huiswerk en tijdens de dag zelf werd voldoend feedback gegeven. Kortom, ik heb veel geleerd en ga dit zeker toepassen in mijn werk.

N Huberts

Hele leerzame en leuke cursus. Enthousiaste en professionele cursusleider die weet waar hij het over heeft en je ook persoonlijk tips kan geven. Makkelijke bereikbare opleidingslocatie met heerlijk... Hele leerzame en leuke cursus. Enthousiaste en professionele cursusleider die weet waar hij het over heeft en je ook persoonlijk tips kan geven. Makkelijke bereikbare opleidingslocatie met heerlijk lunchbuffet.

Suzanne Koppers

Mede dankzij de docent een prachtige opleiding. Zij voelde de groep aan en heeft veel kennis. Een studente uit andere groep bleef bijzonder groep door docent. Interactie met groep was top. Met een... Mede dankzij de docent een prachtige opleiding. Zij voelde de groep aan en heeft veel kennis. Een studente uit andere groep bleef bijzonder groep door docent. Interactie met groep was top. Met een goed gevoel, veel geleerd en veel aan over gehouden enige nadeel is dat een cursus in Zwolle niet doorging en mijn collega bij mij in de klas zat. Dat terwijl er twee groepen in Utrecht waren. Afstemmen vooraf hierover zou fijn zijn geweest.

Leon Peeters

Ik heb deelgenomen aan opleiding Personeelsmanagement (digitaal) en deze vorm is me goed bevallen. Tijdens de opleiding wordt een heel boek doorgewerkt worden veel HRM-onderwerpen besproken. Onze... Ik heb deelgenomen aan opleiding Personeelsmanagement (digitaal) en deze vorm is me goed bevallen. Tijdens de opleiding wordt een heel boek doorgewerkt worden veel HRM-onderwerpen besproken. Onze docent had veel praktijkervaring, waardoor de theorie direct naar dagelijkse praktijk vertaald werd.
Ik heb veel geleerd. Deze ICM training kan ik iedereen aanraden.

M. Frings

Mooie kennismaking met NLP! Gegeven door een zeer enthousiaste trainer wat het erg leuk maakt. De locatie was goed te bereiken en zag er top uit en de lunch was ook goed voor ieder wat wils. Erg... Mooie kennismaking met NLP! Gegeven door een zeer enthousiaste trainer wat het erg leuk maakt. De locatie was goed te bereiken en zag er top uit en de lunch was ook goed voor ieder wat wils. Erg leuke groep en heel veel geleerd over NLP!

D Wierenga

- leuke, praktische training met een goede groep ervaren medecursisten
- leuke, praktische training met een goede groep ervaren medecursisten
- locatie was prima. Een goed conferentiegebouw in Utrecht. ICM geeft Groningen ook als optie, maar dat is al 3x niet gelukt (vanwege aanmeldingen).
- Ik vond het knap hoeveel kennis en informatie er over is gebracht in slechts 2 dagen en kijk er met veel plezier op terug.