Suzanne Koppers

Mede dankzij de docent een prachtige opleiding. Zij voelde de groep aan en heeft veel kennis. Een studente uit andere groep bleef bijzonder groep door docent. Interactie met groep was top. Met een... Mede dankzij de docent een prachtige opleiding. Zij voelde de groep aan en heeft veel kennis. Een studente uit andere groep bleef bijzonder groep door docent. Interactie met groep was top. Met een goed gevoel, veel geleerd en veel aan over gehouden enige nadeel is dat een cursus in Zwolle niet doorging en mijn collega bij mij in de klas zat. Dat terwijl er twee groepen in Utrecht waren. Afstemmen vooraf hierover zou fijn zijn geweest.

Leon Peeters

Ik heb deelgenomen aan opleiding Personeelsmanagement (digitaal) en deze vorm is me goed bevallen. Tijdens de opleiding wordt een heel boek doorgewerkt worden veel HRM-onderwerpen besproken. Onze... Ik heb deelgenomen aan opleiding Personeelsmanagement (digitaal) en deze vorm is me goed bevallen. Tijdens de opleiding wordt een heel boek doorgewerkt worden veel HRM-onderwerpen besproken. Onze docent had veel praktijkervaring, waardoor de theorie direct naar dagelijkse praktijk vertaald werd.
Ik heb veel geleerd. Deze ICM training kan ik iedereen aanraden.

M. Frings

Mooie kennismaking met NLP! Gegeven door een zeer enthousiaste trainer wat het erg leuk maakt. De locatie was goed te bereiken en zag er top uit en de lunch was ook goed voor ieder wat wils. Erg... Mooie kennismaking met NLP! Gegeven door een zeer enthousiaste trainer wat het erg leuk maakt. De locatie was goed te bereiken en zag er top uit en de lunch was ook goed voor ieder wat wils. Erg leuke groep en heel veel geleerd over NLP!

D Wierenga

- leuke, praktische training met een goede groep ervaren medecursisten
- leuke, praktische training met een goede groep ervaren medecursisten
- locatie was prima. Een goed conferentiegebouw in Utrecht. ICM geeft Groningen ook als optie, maar dat is al 3x niet gelukt (vanwege aanmeldingen).
- Ik vond het knap hoeveel kennis en informatie er over is gebracht in slechts 2 dagen en kijk er met veel plezier op terug.

Davy van der Gaag

Het waren fijne trainingsdagen. Trainer geeft duidelijk uitleg. Mooie locatie vlak bij Utrecht centraal, met goed verzorgde lunch, alleen het parkeren is duur; als alternatief kun je buiten de stad... Het waren fijne trainingsdagen. Trainer geeft duidelijk uitleg. Mooie locatie vlak bij Utrecht centraal, met goed verzorgde lunch, alleen het parkeren is duur; als alternatief kun je buiten de stad goedkoper parkeren bij bijvoorbeeld Tranferium en het OV gratis pakken.

José van Gortel Scholten

Heel positief. Kreeg meer onderwerpen, dan ik verwacht had. Mooi balans tussen luisteren, groepsgewijs opdrachten oplossen en zelf structuur beschrijven van je werkomgeving. Kwam vol zelfvertrouwen... Heel positief. Kreeg meer onderwerpen, dan ik verwacht had. Mooi balans tussen luisteren, groepsgewijs opdrachten oplossen en zelf structuur beschrijven van je werkomgeving. Kwam vol zelfvertrouwen uit de opleiding.

Tanja Hofland

Algehele
- “Boven verwachting eigenlijk, super leerzaam en de juiste keuze voor mij op voor mijzelf te beginnen als coach. Het heeft mij de juiste tools gegeven in mijn vervolgstap.”
-...
Algehele
- Over de docent/ “Kundige ervaren coach die de juiste mix tussen theorie en praktijk brengt en oog heeft voor wat de groep nodig heeft.”

Marieke Bruurmijn

- “Ik heb er nieuwe energie van gekregen. Het heeft me weer bewust gemaakt van wie ik ben en wat ik kan. Ik kan daar weer verder mee. Heel goed bereikbaar met het OV, mooie, verzorgde locatie en je... - “Ik heb er nieuwe energie van gekregen. Het heeft me weer bewust gemaakt van wie ik ben en wat ik kan. Ik kan daar weer verder mee. Heel goed bereikbaar met het OV, mooie, verzorgde locatie en je wordt echt in de watten gelegd met eten en drinken.”
- Over de docent/ “Ik had het boek "Ik moet nog even kijken of ik kan" al een paar jaar geleden gelezen. Ik vond het zo bijzonder om van haar zelf nu deze training te krijgen. Wie kan het nu beter doen dan zij. Ze is rustig, duidelijk en loodst je met gemak door alle stof heen. En ze weet zelf hoe het voelt om introvert te zijn.”

Maartje van der Steen

Zeer prettig,veel geleerd. Zeer enthousiaste en inspirerende trainer Alex! Alex heeft veel kennis en brengt dit op een enthousiaste
manier over! De opdrachten zijn leuk en geven veel inzicht....
manier over! De opdrachten zijn leuk en geven veel inzicht.
Ze variëren van thuisopdrachten maken als met de hele groep of in kleinere groepen. Dus theorie wordt leuk afgewisseld met actieve opdrachten.

Jelle Kok

Heel erg positief. Ik ben enorm blij dat Arie onze trainer was. Elk relevant onderwerp weet hij op verschillende manieren uit te leggen. Als er een specifieke situatie van een deelnemer,... Heel erg positief. Ik ben enorm blij dat Arie onze trainer was. Elk relevant onderwerp weet hij op verschillende manieren uit te leggen. Als er een specifieke situatie van een deelnemer, bijvoorbeeld een gebeurtenis op werk, wordt besproken, dan weet Arie elke bubbel te doorprikken. Er worden heel veel zaken helder. Wat ik een ander groot pluspunt vind, is dat veel van de behandelde stof, direct door jezelf in de praktijk toegepast kan worden. Dat is waar het om draait.
Verder een informele setting, er wordt veel gelachen en de tijd vliegt.