Simone Jacobs

Inhoud was moeilijk/ diepgaand en veel stof waardoor veel extra studie-uren. Er waren weinig examen oefeningen en aan de examentijd had ik te weinig. ijne betrokken leraar. Locatie was prima echter... Inhoud was moeilijk/ diepgaand en veel stof waardoor veel extra studie-uren. Er waren weinig examen oefeningen en aan de examentijd had ik te weinig. ijne betrokken leraar. Locatie was prima echter ver waardoor ook veel reistijd.

Arjan Kooij

Zeer tevreden over de cursus. Suzanne deed het goed als trainer. Zorgde voor een veilige omgeving waar iedereen gehoord werd. Kon je ook heel goed een spiegel voorhouden en vroeg hierop door.

Erik Dekker

Fijn om weer eens met deze materie bezig te zijn, leerzaam, deze ik heb mijzelf weer wat beter leren kennen en denk anderen weer iets beter te begrijpen, het helpt mij.

Karen van Welsum

Jammer dat het klaar is, die 2 dagen voelde veel te kort. Voor mij persoonlijk een hele goeie mix van degelijke kennis, een bevlogen trainer een hele fijne groep. Ik voel mij goed gevoed.

Michel Bos

Ben gewoon super dankbaar ook met de mensen die mij geholpen hebben om de nlp cursus te doen
Het lesmateriaal was goed verzorgt eeten en drinken tussen de middag en ik heb heel veel processen mogen aankijken waar ik nu nog mee bezig ben en het heeft mijn kern waardes en doel erg overzichtelijk gemaakt ik kom graag een vervolg cursus doen

Mariette Lesierse

Alles was zeer professioneel geregeld. ICM is online goed te vinden en de informatie op de website komt overeen met wat je krijgt.
Ik had tijdens de cursus op bepaalde punten nog meer diepgang...
Ik had tijdens de cursus op bepaalde punten nog meer diepgang verwacht, maar hiervoor ontbrak het aan de tijd.

De locatie bij Egmond aan Zee was top! Alles was tot in de puntjes verzorgd. De locatie aan het strand i.c.m. strandtent, yoga op het strand, cocktailworkshop vond ik geweldig!

Over de “Mirella heeft ervoor gezorgd dat ik een fijne 3-daagse cursus hebt beleefd en met een voldaan gevoel, voldoende handvatten en met een duidelijk doel voor ogen naar huis ben gegaan. Dat ze uit het bedrijfsleven komt en de nodige werknemers heeft begeleid merk je wel in casussen met werksituaties. Dit ervaar ik als prettig.

Janita Seinstra

Dankzij de oordeelloze en inspirerende houding van Nicole heb ik grote stappen kunnen zetten tijdens de cursus. Ze creëert een veilige setting waarin vertrouwen de boventoon voert. Ik zou de cursus... Dankzij de oordeelloze en inspirerende houding van Nicole heb ik grote stappen kunnen zetten tijdens de cursus. Ze creëert een veilige setting waarin vertrouwen de boventoon voert. Ik zou de cursus zo weer doen!

Janita Seinstra

Dankzij de oordeelloze en inspirerende houding van Nicole heb ik grote stappen kunnen zetten tijdens de cursus en mezelf verder kunnen ontwikkelen. Nicole creëert een veilige setting waarin... Dankzij de oordeelloze en inspirerende houding van Nicole heb ik grote stappen kunnen zetten tijdens de cursus en mezelf verder kunnen ontwikkelen. Nicole creëert een veilige setting waarin vertrouwen de boventoon voert. Daarmee werd er binnen no time een hechte groep gevormd van alle deelnemers. Ik heb genoten van de lesstof, opdrachten en alle casussen. Ik zou de cursus zo weer doen!

Priscilla Jennings

Docent is zeer kundig, zij motiveert en prikkelt om het beste uit je storytelling te halen. De coaching tussentijds en de feedback op je concept storystelling is zeer uitgebreid en helpt je echt... Docent is zeer kundig, zij motiveert en prikkelt om het beste uit je storytelling te halen. De coaching tussentijds en de feedback op je concept storystelling is zeer uitgebreid en helpt je echt weer een stap verder. Het heeft mij in ieder geval geholpen om op de laatste dag een sterk en prachtig verhaal te vertellen die anderen ook weer heeft geïnspireerd. Heel leuk om met storytelling je publiek te 'pakken'.

Jacintha van der Plas

Tevreden! Veel geleerd over gesprekstechnieken, zowel procesmatig als op het 'klik' niveau. Vooral de vele oefeningen tijdens de klassikale bijeenkomsten vond ik erg prettig. Tussendoor was er... Tevreden! Veel geleerd over gesprekstechnieken, zowel procesmatig als op het 'klik' niveau. Vooral de vele oefeningen tijdens de klassikale bijeenkomsten vond ik erg prettig. Tussendoor was er huiswerk en tijdens de dag zelf werd voldoend feedback gegeven. Kortom, ik heb veel geleerd en ga dit zeker toepassen in mijn werk.