Bert-Jan Hendriks

Goede effectieve cursus. Heb er met veel plezier aan deelgenomen.
Goede effectieve cursus. Heb er met veel plezier aan deelgenomen.
Daniella Zwaaf is een fantastische docent. Ze is heel vriendelijk in de omgang maar ook duidelijk en soms ook confronterend. Juist daardoor heb ik veel van deze cursus opgestoken.

Anissa Cornelisse

Zeer waardevol en verrijkend. Goede opbouw van de opleiding, veel modellen, theorie en inzichten komen voorbij. Juist tijdens de bijeenkomsten, intervisies en de praktijkopdrachten komt de leerstof... Zeer waardevol en verrijkend. Goede opbouw van de opleiding, veel modellen, theorie en inzichten komen voorbij. Juist tijdens de bijeenkomsten, intervisies en de praktijkopdrachten komt de leerstof meer tot leven en wordt het praktijkgericht er mee bezig zijner automatisme. Kostte energie maar heeft heel veel voldoening gebracht, gegeven.

Lydia Stekkinger

Het was een hele prettig cursus, hoewel ook confronterend. Intensief maar afwisselend en leerzaam. Vond het fijn om te doen. We hadden ook een leuke groep deelnemers. En onze leerkracht was... Het was een hele prettig cursus, hoewel ook confronterend. Intensief maar afwisselend en leerzaam. Vond het fijn om te doen. We hadden ook een leuke groep deelnemers. En onze leerkracht was uitstekend!

Lotte Maas

Fijne sessies in kleine groepen. Veel ruimte voor persoonlijke aandacht maar ook om van elkaar te leren. Ik kan deze cursus iedereen aanraden. Zowel zakelijk als privé erg handig ;)

Naomi Dresden

Training Timemanagement van Astrid gehad. Ontzettend leerzaam en daarnaast ook erg leuk. Astrid is een leuke, enthousiast en inspirerende dame die de cursus goed weet over te brengen met... Training Timemanagement van Astrid gehad. Ontzettend leerzaam en daarnaast ook erg leuk. Astrid is een leuke, enthousiast en inspirerende dame die de cursus goed weet over te brengen met praktijkgerichte oefeningen.

Naast alles wat ik heb geleerd was het ook erg gezellig en hebben we veel gelachen met elkaar

Guust Husslage

Ik kijk met tevredenheid terug en heb echt het gevoel veel geleerd te hebben.
De trainer was erg inspirerend en motiverend.
De interactie met de medecursisten was goed en er was ook een...
Ik kijk met tevredenheid terug en heb echt het gevoel veel geleerd te hebben.
De trainer was erg inspirerend en motiverend.
De interactie met de medecursisten was goed en er was ook een veilig gevoel bij iedereen om jezelf te kunnen zijn en je ervaringen en te delen.

Nicolette Huibers

Het was een zeer informatieve cursus. Ik heb heel veel geleerd en kan dit zeker toepassen in de praktijk.
Er zijn tijdens de cursus veel praktische oefeningen die heel nuttig zijn. Bijvoorbeeld gesprekken over lastige onderwerpen, of conflict-oefeningen. En aangezien iedereen zulke oefeningen ongemakkelijk vindt, werd het juist weer makkelijk ze te doen. Wel vond ik het lastig dat we bij sommige oefeningen, ter plekke eerst zelf een onderwerp of probleem moesten bedenken, om de oefening te kunnen doen. Het was fijn geweest als we dat vooraf hadden kunnen doen, dan was het tijdens de training niet zo moeilijk. Je bent al druk met de oefening op zich, maar dan moet je ook nog een onderwerp of probleem bedenken. Dat vond ik lastig.

Klaas Pol

Zeer goed. Jammer dat het is afgelopen, heb het gevoel er nog meer in te willen verdiepen. Het is een opstart naar zelfreflectie mbt de training en het voelt nog niet af. Ligt niet aan de trainer... Zeer goed. Jammer dat het is afgelopen, heb het gevoel er nog meer in te willen verdiepen. Het is een opstart naar zelfreflectie mbt de training en het voelt nog niet af. Ligt niet aan de trainer maar aan de materie en insteek.

Hilly Loonstra

Deze training geeft je tips en tricks om vergaderingen beter te notuleren. Sacha heeft veel ervaring met notuleren en geeft de cursus op een leuke manier. Nu is het aan jezelf om alle tips en tricks... Deze training geeft je tips en tricks om vergaderingen beter te notuleren. Sacha heeft veel ervaring met notuleren en geeft de cursus op een leuke manier. Nu is het aan jezelf om alle tips en tricks toe te passen in de praktijk! Maar met deze handvatten gaat dat zeker lukken!en!

Davy van der Gaag

Leerzame cursus onder een gemoedelijke sfeer op een goede locatie. De geleerde stof is zeker toe te passen in de praktijk. Zeker een aanrader voor diegene die zijn schrijven naar een hoger niveau... Leerzame cursus onder een gemoedelijke sfeer op een goede locatie. De geleerde stof is zeker toe te passen in de praktijk. Zeker een aanrader voor diegene die zijn schrijven naar een hoger niveau wilt brengen.