Wendy Hellebrekers

Geweldig enthousiast en ontzettend praktische cursus waarbij je antwoord krijgt en nieuwsgierig wordt naar het vervolg! Zeker de moeite waard . Ik raad hem ten zeerste aan. Zelfs het gedeelte met de... Geweldig enthousiast en ontzettend praktische cursus waarbij je antwoord krijgt en nieuwsgierig wordt naar het vervolg! Zeker de moeite waard . Ik raad hem ten zeerste aan. Zelfs het gedeelte met de acteur

Marco Westhof

Interactieve reis door de wereld van Storytelling. Elke verandering begint met een verhaal waarin het waarom altijd genoemd moet worden. Deze training geeft veel handvatten om zo'n verhaal te maken... Interactieve reis door de wereld van Storytelling. Elke verandering begint met een verhaal waarin het waarom altijd genoemd moet worden. Deze training geeft veel handvatten om zo'n verhaal te maken en te vertellen.

Mirella di Persio

Ik kijk terug op twee zeer inspirerende dagen. De inhoud van de training sloot perfect aan op mijn dagelijkse werkzaamheden als contentspecialist. De trainer was erg kundig en bood een fijne... Ik kijk terug op twee zeer inspirerende dagen. De inhoud van de training sloot perfect aan op mijn dagelijkse werkzaamheden als contentspecialist. De trainer was erg kundig en bood een fijne afwisseling en theorie en opdrachten. De training bood mij handvatten waar ik direct mee aan de slag kon in mijn werk.

Douwe Algra

Briljante opleiding. Zeer bruikbare theorieen en oefeningen die je direct kan inzetten op medewerker, team en organisatie. Stijl van leidinggeven, verandermanagement, energiemanagement, alles komt... Briljante opleiding. Zeer bruikbare theorieen en oefeningen die je direct kan inzetten op medewerker, team en organisatie. Stijl van leidinggeven, verandermanagement, energiemanagement, alles komt voorbij. Dit zou eigenlijk iedere leidinggevende moeten weten!

Malika Baadid

Fijne cursus veel nieuwe inzichten en fijne docent. Ik voelde me veilig genoeg om mijn persoonlijke valkuilen en persoonlijke situaties binnen de groep te delen. Zeker een aanrader voor mensen die... Fijne cursus veel nieuwe inzichten en fijne docent. Ik voelde me veilig genoeg om mijn persoonlijke valkuilen en persoonlijke situaties binnen de groep te delen. Zeker een aanrader voor mensen die persoonlijk effectiever willen worden.

Roberto Barrios

I followed PRINCE2 foundation training, and it gave me the tools needed to understand the basis of projects and how to improve the future projects i will be involved in.

Linda Bosch - Kampman

De training als heel waardevol ervaren, veel praktische invulling, rollenspellen die de theorie goed aanvulden. De vertaling naar de praktijk wordt hiermee ook makkelijker. Veel zin en enthousiast... De training als heel waardevol ervaren, veel praktische invulling, rollenspellen die de theorie goed aanvulden. De vertaling naar de praktijk wordt hiermee ook makkelijker. Veel zin en enthousiast om het geleerde in de praktijk te brengen! :)

Jeanet Kuiper

Inhoud van de modules was goed. Ik had iets meer interactieve lessen willen hebben. Tijdens de online lessen bespraken we de inhoud van de modules.

Verder heb ik een leuke leerzame tijd...

Verder heb ik een leuke leerzame tijd gehad

Annemieke Faro-de Waard

Fijne lesomgeving, goede trainer. Veel tijd voor tips op maat, genoeg ruimte voor vragen. Zeer korte, maar effectieve (koffie)pauzes, zodat je er tot het einde van de middag "bij" kon blijven! Fijne lesomgeving, goede trainer. Veel tijd voor tips op maat, genoeg ruimte voor vragen. Zeer korte, maar effectieve (koffie)pauzes, zodat je er tot het einde van de middag "bij" kon blijven!
Veel geleerd!

Eline van Beers

Een goed opgebouwde training met oog voor reflectie en persoonlijke ontwikkeling. De training gaat in op persoonlijke vraagstukken en leerdoelen waardoor deze echt maatwerk bevat. Door veel samen te... Een goed opgebouwde training met oog voor reflectie en persoonlijke ontwikkeling. De training gaat in op persoonlijke vraagstukken en leerdoelen waardoor deze echt maatwerk bevat. Door veel samen te werken leer je ook van de andere cursisten wat erg waardevol is.