Marc Hagers

Duidelijke training als je begint met Telefonische Verkoop en Acquisitie.
Het uitwerken van een belscript en het formuleren van een pakkende tricker.
John is een rustige trainer met veel...
Duidelijke training als je begint met Telefonische Verkoop en Acquisitie.
Het uitwerken van een belscript en het formuleren van een pakkende tricker.
John is een rustige trainer met veel ervaring, die een duidelijk verhaal brengt. het was een interactieve training aangevuld met rollenspellen.

Natasja Leatemia

Beide trainers hebben met hun eigen kwaliteiten mooie lessen gegeven. Ik heb geen moment stilgezeten en door de manier van lesgeven had ik vrij snel met specialisatie gevonden en een... Beide trainers hebben met hun eigen kwaliteiten mooie lessen gegeven. Ik heb geen moment stilgezeten en door de manier van lesgeven had ik vrij snel met specialisatie gevonden en een vervolgopleiding gevonden.

De manier van lesgeven en de passie die zij hier bij uitdragen slaat over op de cursisten.

Sandy de Ridder

Leerzame 3-daagse training waar je met 12 deelnemers op een respectvolle manier de diversiteit in mensen, gesprekstechnieken en communicatiestijlen leert kennen. Met name de tweede dag waarin je... Leerzame 3-daagse training waar je met 12 deelnemers op een respectvolle manier de diversiteit in mensen, gesprekstechnieken en communicatiestijlen leert kennen. Met name de tweede dag waarin je leert waarom mensen doen zoals ze doen was zeer interesssant en een eye-opener. Sommige dingen zijn met simpele aanpassingen in je communicatie te veranderen... nu nog oefenen en vasthouden in de praktijk!

José Dankers

Het was een intensieve 3 daagse training waarin je door het leren en oefenen ook in contact komt met je eigen Rouw en verlies. Mooie opstap om verder te ontwikkelen.

Jolanda Metz

Heel fijn, had ook een leuke kleine club we waren open naar elkaar en een geweldige trainster Yvonne van Dam. Zij voelde haarfijn aan wat de groep wilde. Daar speelde zij goed op in. Vind het wel... Heel fijn, had ook een leuke kleine club we waren open naar elkaar en een geweldige trainster Yvonne van Dam. Zij voelde haarfijn aan wat de groep wilde. Daar speelde zij goed op in. Vind het wel jammer dat er niet een terugkomdag is. Misschien een tip voor jullie.

Simone Jacobs

Inhoud was moeilijk/ diepgaand en veel stof waardoor veel extra studie-uren. Er waren weinig examen oefeningen en aan de examentijd had ik te weinig. ijne betrokken leraar. Locatie was prima echter... Inhoud was moeilijk/ diepgaand en veel stof waardoor veel extra studie-uren. Er waren weinig examen oefeningen en aan de examentijd had ik te weinig. ijne betrokken leraar. Locatie was prima echter ver waardoor ook veel reistijd.

Arjan Kooij

Zeer tevreden over de cursus. Suzanne deed het goed als trainer. Zorgde voor een veilige omgeving waar iedereen gehoord werd. Kon je ook heel goed een spiegel voorhouden en vroeg hierop door.

Erik Dekker

Fijn om weer eens met deze materie bezig te zijn, leerzaam, deze ik heb mijzelf weer wat beter leren kennen en denk anderen weer iets beter te begrijpen, het helpt mij.

Karen van Welsum

Jammer dat het klaar is, die 2 dagen voelde veel te kort. Voor mij persoonlijk een hele goeie mix van degelijke kennis, een bevlogen trainer een hele fijne groep. Ik voel mij goed gevoed.

Michel Bos

Ben gewoon super dankbaar ook met de mensen die mij geholpen hebben om de nlp cursus te doen
Het lesmateriaal was goed verzorgt eeten en drinken tussen de middag en ik heb heel veel processen mogen aankijken waar ik nu nog mee bezig ben en het heeft mijn kern waardes en doel erg overzichtelijk gemaakt ik kom graag een vervolg cursus doen