iChica

Een prima bedrijf met zeer goede service !!!

Ik heb geen opmerkingen !

Goede spullen prima bedrijf

Sharla Radjkoemar

Ben goed geholpen

Suzanne

Waardeloos!
Klantenservice is niet bereikbaar. Dat het niet telefonisch kan vind ik ten eerst al belachelijk en daarnaast wanneer je mailt, komt er nooit reactie.

Ida Romijn

Op donderdag 4 mei heb ik een bestelling geplaatst en direct betaald. Hiervan zou ik een bevestigingsmail ontvangen. Helaas kreeg ik deze niet. Op 5 mei benader ik iChica met de vraag hoe nu... Op donderdag 4 mei heb ik een bestelling geplaatst en direct betaald. Hiervan zou ik een bevestigingsmail ontvangen. Helaas kreeg ik deze niet. Op 5 mei benader ik iChica met de vraag hoe nu verder.....
Krijg ik het volgende antwoord op:

Wij hebben uw bericht ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Onze reactietijd is momenteel enkele werkdagen .Indien u onverhoopt nog geen antwoord heeft op uw e-mail, verzoeken wij u uitdrukkelijk om niet nog een e-mail te sturen over hetzelfde onderwerp. Ons e-mailsysteem sorteert berichten volgens ‘last in, last out’ waarbij e-mails over hetzelfde onderwerp als één worden gezien. Uw bericht wordt dan helaas later behandeld.

Zeer teleurstellend! Dit is de laatste keer dat ik iets vooraf betaal! Heb nu het gevoel dat ik achter mijn eigen geld aan moet.
Ben benieuwd wanneer iChica over de brug komt.

Vind het een goed bedrijf, maar heb nog nooit contact gehad met klantenservice dus kan geen oordeel daarover geven, net zo min als over reactie snelheid.

Vergeer

Prima produkt en goede levering

Helaas voldeed het artikel niet. 2 tickets ingestuurd, maar reactie bleef uit. Aangezien binnen 2 weken retour gestuurd moet worden, artikel opgestuurd met bijna 20 euro aan kosten. Een halve tot... Helaas voldeed het artikel niet. 2 tickets ingestuurd, maar reactie bleef uit. Aangezien binnen 2 weken retour gestuurd moet worden, artikel opgestuurd met bijna 20 euro aan kosten. Een halve tot hele week later komt pas reactie van IChica dat het retour moet aan de leverancier en dat dit gratis is!