iChica

Vriendelijk en mocht je een deal mis gelopen hebben bij de klantenservice doen ze er alles aan om je toch nog te helpen

Elizabeth

Hele goede ervaring, had iets gekocht (groot) wat uiteindelijk helaas niet goed was. Bestelling zonder problemen retour kunnen sturen en ontzettend aardige dame van de klanten service. Geld ook snel... Hele goede ervaring, had iets gekocht (groot) wat uiteindelijk helaas niet goed was. Bestelling zonder problemen retour kunnen sturen en ontzettend aardige dame van de klanten service. Geld ook snel retour op mijn rekening. Niet eerder zulke goede ervaringen gehad, en koop op regelmatige basis wat op internet.

Ongelofelijk materiaal aan goede prijsvoorwaarden. TOP

Linsey Brouwer

Mooie producten voor een goede prijs. De producten komen overeen met wat aangeboden wordt.
Betrouwbaar, snelle levering.

Leontien teunissen

Al een paar keer iets besteld bij Chica. Producten zijn prima. Helaas was er 2x iets mis met het geleverde product, maar dit werd zsm heel professioneel opgelost zonder problemen. Fijn contact... Al een paar keer iets besteld bij Chica. Producten zijn prima. Helaas was er 2x iets mis met het geleverde product, maar dit werd zsm heel professioneel opgelost zonder problemen. Fijn contact gehad. Ik zou zo weer iets bestellen bij ichica.

Fijne en duidelijke webshop. Verzending is snel, correct en op de aangegeven datum. Communicatie is goed! Bestelde artikelen zijn goed en netjes verpakt. Zeer tevreden en zal in de toekomst vaker... Fijne en duidelijke webshop. Verzending is snel, correct en op de aangegeven datum. Communicatie is goed! Bestelde artikelen zijn goed en netjes verpakt. Zeer tevreden en zal in de toekomst vaker bestellen.

Alleen bereikbaar via mail, niet prettig als je lang op een aankoop zit te wachten als er beloofd wordt binnen 10 dagen geleverd. Kreeg het gevoel dat ik mijn aankoop niet meer zou krijgen en dat ik... Alleen bereikbaar via mail, niet prettig als je lang op een aankoop zit te wachten als er beloofd wordt binnen 10 dagen geleverd. Kreeg het gevoel dat ik mijn aankoop niet meer zou krijgen en dat ik mijn geld kwijt was.

Wilma van Velthoven

Heel prettig