iChica

Mies Peters

Ik bel de klantenservice volg de aanwijzing en dan stopt het slecht

D.Lachman

Ik heb bij Ichica 6 rolgordijnen besteld.Gelijk nadat ik het geld had overgemaakt realiseerde ik mij dat de opgegeven afmeting van de duo gordijnen niet goed waren.Ik dacht dat ik mijn geld kwijt... Ik heb bij Ichica 6 rolgordijnen besteld.Gelijk nadat ik het geld had overgemaakt realiseerde ik mij dat de opgegeven afmeting van de duo gordijnen niet goed waren.Ik dacht dat ik mijn geld kwijt was ook omdat contact met Ichica niet easy was..Maar na contact met de klantenservice kreeg ik mijn geld netjes terug gestort.Ichica, bedankt voor het snelle handelen en eerlijk handel bedrijven..Ik heb mijn geld retour en heb niets in ontvangst gekregen..zet dan 5 sterren omdat het moet..(1 ster zou raar zijn).....mw.D.Lachman

Wil netto

Wel goede ervaring met dit bedrijf

Slechte ervaring. Wacht nog steeds op reactie.

Millerson

Goei Survice ik ben best wel tevreden maar alleen zie ik geen telefoonnumm . kan ik A.u.b gebel worden 0640721872

Ellen

Via advertentie mee kennis gemaakt
Uit nieuwsgierigheid aanbiedingen bekeken en van tijd tot tijd zijn er aanbiedingen die mij aanspreken welke ik bestel

het aanbod is breed en...
Via advertentie mee kennis gemaakt

het aanbod is breed en prijzen verleidelijk laag

Milly

Ik ik heb vaak producten op deze site besteld.

Ruud

Zeer betrouwbare firma zend alles perfect af. Alleen jammer het verzend bedrijf of de bezorg instelling laat nog wel is vaak een steekje vallen en leveren niet af. Ook al ben je niet thuis geen... Zeer betrouwbare firma zend alles perfect af. Alleen jammer het verzend bedrijf of de bezorg instelling laat nog wel is vaak een steekje vallen en leveren niet af. Ook al ben je niet thuis geen briefje in de bus.

Wendy

Goede service, al beetje trage levering en antwoorden op mails