iBlue.nl

Verkoop en aankoop

Inzet en vriendelijkheid!

De Wildt

Verkoop woning

Geen!!! Die bal van Egbert Jan Alberda zei verkoop je huis maar voor die prijs, dan ben je het zo kwijt. Wat een opmerking! Wat een bobo! Door zijn bekakte gedrag zijn we naar andere makelaar... Geen!!! Die bal van Egbert Jan Alberda zei verkoop je huis maar voor die prijs, dan ben je het zo kwijt. Wat een opmerking! Wat een bobo! Door zijn bekakte gedrag zijn we naar andere makelaar gegaan. Ons huis binnen noodtime verkocht en ontvingen maar liefst € 75.000 boven door die bal van makelaar Alberda van I Blue ons had gezegd welke verkoopprijs wij moesten handhaven. Door deze l*l hebben wij het contract bij IBlue ontbonden en blijven achter met vette factuur! U bent gewaarschuwd! Snelle verkooppraatjes, behoorlijke fee opstrijken, en nog erger de verkoper een flink bedrag te kort doen! Wed niet op dit afgekeurd paard en informeer ook bij andere fatsoenlijke makelaars!

Nina

Koop

Geen, zou zichzelf geen makelaar mogen noemen.
Is niet op de hoogte van in welke gemeente het huis staat, wilde ons een koopcontract laten tekenen met de verkeerde gemeente daarop beschreven....
Geen, zou zichzelf geen makelaar mogen noemen.
Weet op heel veel vragen van het huis geen antwoord.

Niels

CONTACT

GEEN

Jansen

Verkoop makelaar , alleen deden ze hun werk niet. Al die positieve berichten zijn fake. Deze bende zou zich niets eens makelaar mogen noemen

Prive

Aankoop huis

Geen makelaar was net een gillende keukenmeid. Geen foto’s geleverd bij brochure.

Schalen

Huis in de verkoop via Iblue, maar er gebeurde niets, dus contract ontbonden wegen wanprestatie.
Na 6 maanden mijn huis zelf verkocht en koopacte door notaris laten opstellen.
Hebben die...
Na 6 maanden mijn huis zelf verkocht en koopacte door notaris laten opstellen.
Hebben die loser toch een rekening naar notaris gezonden om hun fee te ontvangen volledig onterrecht.
Achterbakse bende van oplichters.
Nooit nooit mee in zee gaan, kan je het beter zelf verkopen.

Geen Niets!

M. Van der Helm

Pakket samen

Toen Martin van Bodegraven onze contactpersoon werd ging het eindelijk lopen. De voorgaande IBlue medewerkers waren blijkbaar niet zo gedreven als Martin. Boerderij uiteindelijk goed verkocht !

Wilde mijn huis te koop zetten via iBlue makelaars in Amsterdam. Na 1e gesprek kreeg ik adviesprijs maar geen enkele onderbouwing. Daarna 4 mails hierover gestuurd. Geen enkele reactie gekregen.... Wilde mijn huis te koop zetten via iBlue makelaars in Amsterdam. Na 1e gesprek kreeg ik adviesprijs maar geen enkele onderbouwing. Daarna 4 mails hierover gestuurd. Geen enkele reactie gekregen. Waardeloze club.

P. Gras

Bemiddeling bij aan- en verkoop woning.

Plezierig contact met de makelaar, die op een correcte wijze inspeelde op onze wensen.