iBlue.nl

Arumugam Ganapathy

Iblue Buying Makelaar Service

All Agents were very professional and always available for help.
Very good knowledge on the Steps involved in buying a house, help with bidding and explaining details.

Wij hebben voor de verkoop van ons huis 'Samen' gekozen.

Wij zijn uitstekend geholpen door Laurens de Koning. Een makelaar die zijn vak verstaat. Een rustige en invoelende man die ons goed bij dit hele proces goed begeleid heeft.

Verkoop van mijn woning

Ik ben zeer tevreden met Martin van Bodegraven, hij heeft mij heel goed geholpen. Hij is goed te bereiken, duidelijk in wat de opties zijn en laat de keuze bij de klant.

J. Visser

Verkoop van mijn woning

Duidelijkheid en heldere afspraken
De heer Jack Hulsebos zag door zijn kennis van zaken de plus punten van mijn woning wat tot een snelle verkoop heeft geleid
Hij heeft mij ook goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en de eventuele mogelijkheden duidelijk besproken

Wilma

Ik heb gebruik gemaakt voor de verkoop van mijn woning

Erg vriendelijk , staan altijd voor je klaar denken goed mee

Verkoop woning

Remco heeft de verkoop van onze woning prima geregeld.
No nonsense en gemaakte beloftes nagekomen

Ranu Atzema

Aankoop en verkoop makelaar

Een zeer gedreven en prettige makelaar in omgang. Vakkundig en altijd antwoord op je vraag.

Debbie Van Rooijen

Het verkopen van ons huis

Remco van Leerdam was onze makelaar. Altijd een snelle reactie op onze vragen en goed bereikbaar. Gaat echt voor het beste resultaat!

Thijs Alma

Hulp bij een aankoop.

Waarschijnlijk in tegenstelling tot de reden waarom u dit leest ben ik bij toeval terecht gekomen bij de heer Martin van Bodegraven, iBleu makelaars. Vanaf het eerste moment was er sprake van een fijne betrokken dienstbaarheid, duidelijk gebaseerd op kennis en ervaring. Met name een prettig intermenselijke samenwerking en, vanuit mijn wensen , een continue vinger aan de pols in overleg etc. heb ik als heel plezierig ervaren. Met dank en.., zo doorgaan iBleu..!

F. Boubkari

Huis verkopen

Goede begeleiding. Altijd bereikbaar.