iBlue.nl

Schalen

Huis in de verkoop via Iblue, maar er gebeurde niets, dus contract ontbonden wegen wanprestatie.
Na 6 maanden mijn huis zelf verkocht en koopacte door notaris laten opstellen.
Hebben die...

Geen Niets!

M. Van der Helm

Pakket samen

Toen Martin van Bodegraven onze contactpersoon werd ging het eindelijk lopen. De voorgaande IBlue medewerkers waren blijkbaar niet zo gedreven als Martin. Boerderij uiteindelijk goed verkocht !

Wilde mijn huis te koop zetten via iBlue makelaars in Amsterdam. Na 1e gesprek kreeg ik adviesprijs maar geen enkele onderbouwing. Daarna 4 mails hierover gestuurd. Geen enkele reactie gekregen....

P. Gras

Bemiddeling bij aan- en verkoop woning.

Plezierig contact met de makelaar, die op een correcte wijze inspeelde op onze wensen.

Donja Huidar

Zelfs 1 ster zijn ze niet eens waardig! Dit is mijn worst nightmare geweest tijdens de aanschaf van mijn penthouse in Rdam (april 2017). iBlue had de rol van aankoopmakelaar. De opdracht was dat ze...

NIETS - LOSERS!

Stef

Verkoop

Verkooppakket Zelf

Fijne communicatie met en assistentie van dhr. M. van Bodegraven: zeer klantgericht.

Suzanne Hoevenaar

Verkoop van mijn huis.

Martin, onze makelaar, heeft ons goed geholpen bij het verkopen van ons huis.
Martin was heel enthousiast over het huis en heeft me met veel plezier en goede begeleiding door de verkoop heen geholpen.
Door de persoonlijke en professionele benadering was de 'samen verkopen' variant heel fijn.

Marc Lassing

Voor de verkoop van mijn appartement

service is hoog er werd goed gecommuniceerd tussen klant en makelaar duidelijkheid vriendelijkheid en voor geen bla bla heel fijn prettig gevoel

Osman

Hulp bij Aankoop