iBlue.nl

Prive

Aankoop huis

Geen makelaar was net een gillende keukenmeid. Geen foto’s geleverd bij brochure.

Schalen

Huis in de verkoop via Iblue, maar er gebeurde niets, dus contract ontbonden wegen wanprestatie.
Na 6 maanden mijn huis zelf verkocht en koopacte door notaris laten opstellen.
Hebben die...
Na 6 maanden mijn huis zelf verkocht en koopacte door notaris laten opstellen.
Hebben die loser toch een rekening naar notaris gezonden om hun fee te ontvangen volledig onterrecht.
Achterbakse bende van oplichters.
Nooit nooit mee in zee gaan, kan je het beter zelf verkopen.

Geen Niets!

M. Van der Helm

Pakket samen

Toen Martin van Bodegraven onze contactpersoon werd ging het eindelijk lopen. De voorgaande IBlue medewerkers waren blijkbaar niet zo gedreven als Martin. Boerderij uiteindelijk goed verkocht !

Wilde mijn huis te koop zetten via iBlue makelaars in Amsterdam. Na 1e gesprek kreeg ik adviesprijs maar geen enkele onderbouwing. Daarna 4 mails hierover gestuurd. Geen enkele reactie gekregen.... Wilde mijn huis te koop zetten via iBlue makelaars in Amsterdam. Na 1e gesprek kreeg ik adviesprijs maar geen enkele onderbouwing. Daarna 4 mails hierover gestuurd. Geen enkele reactie gekregen. Waardeloze club.

P. Gras

Bemiddeling bij aan- en verkoop woning.

Plezierig contact met de makelaar, die op een correcte wijze inspeelde op onze wensen.

Donja Huidar

Zelfs 1 ster zijn ze niet eens waardig! Dit is mijn worst nightmare geweest tijdens de aanschaf van mijn penthouse in Rdam (april 2017). iBlue had de rol van aankoopmakelaar. De opdracht was dat ze... Zelfs 1 ster zijn ze niet eens waardig! Dit is mijn worst nightmare geweest tijdens de aanschaf van mijn penthouse in Rdam (april 2017). iBlue had de rol van aankoopmakelaar. De opdracht was dat ze mij zouden helpen met de onderhandeling, technische staat van de penthouse, en met name door snel de woning succesvol te kopen. De makelaar destijds was echt een DRAMAAAAAAA (Quint Vlot) die gast wist dat er met snelheid gewerkt moest worden en het tempo kon hij niet bijbenen. Voorbeeld: e-mails van de verkopende makelaar werden na een week beantwoord. Ik als klant zijnde moest hem chasen!! Te gek voor woorden en dat terwijl ik voor de service EUR 2500 / EUR 3000 moest aftikken! Nadat ik het kantoor gebeld had was niemand bereid om mij te helpen want het is immers de case van Quint. Quint ging tussendoor ook op vakantie en dat terwijl ik een deal voor wat betreft de penthouse snel moest sluiten. Ik moest notabeen via een Out of Office vernemen dat Quint met vakantie was?!!!! Ik explodeerde bijna! Wederom iBlue gebeld en een klacht ingediend - in de hoop dat ik serieus genomen zou worden. Ene Bennie Mustamu belde mij en deed zich voor als de man van iBlue. Hij gaf aan dat dit inderdaad niet kon wat betreft Quint en dat hij bij terugkomst van Quint het een en ander zou bespreken - wat zou betekenen een week later en dat terwijl de deal gesloten moest worden met de verkopende makelaar?!! Ongelooflijk! Deze topper Bennie moest het verhaal eerst verifiëren?! (WAUW – de klant werd behandeld als een stuk (str*nt). Ik kon mijn oren niet geloven. Na die call met Bennie heb ik een mail gestuurd naar hem dat ik zo niet tevreden was en het niet eens was met de oplossing gezien de urgentie van de aanschaf. Zijn voorstel was om een andere makelaar in te zetten binnen iBlue. Voor degene die dit leest, pak je popcorn er maar bij want dit wordt smeuïger! Die loser van die andere makelaar belde mij en gaf letterlijk aan: 'uhh ja, ik heb geen idee wat jij met Quint gedaan hebt, dus zou jij mij een mail kunnen sturen met wat er nog gedaan moet worden' ???????? Are you fucking kidding me, dacht ik....... Alsnog gedaan en toen hij de tijd had om te reageren was onze beste Quint terug van vakantie. Wat deed Quint, hij kreeg blijkbaar op zijn flikker van Bennie vanwege mijn klacht en zijn woede heeft hij geprojecteerd op de verkopende makelaar! Hij heeft de dame in kwestie uitscholden en beledigd!? (WAUWWWWW) de verkopende makelaar belde mij op om dit mede te delen en dat Quint alle fatsoen grenzen had overschreden, namelijk de verkopende makelaar uit te schelden voor HOER. Meneer Quint vergat even dat hij MIJN ZAKEN behartigde en dat van zijn werkgever iBlue........ ik wist op dat moment niet wat ik moest zeggen. Ik heb Quint geconfronteerd via mail en Bennie gebeld en die gaven er geen gehoor aan. In de tussentijd heb ik zelf mijn penthouse aangeschaft, zonder tussenkomst van een aankoopmakelaar. Het is dat ik een goede band heb met de verkopende makelaar en dat ze mij de woning gunden, anders was ik samen met Quint aan de kant gezet en had ik de woning op mijn BUIK kunnen schrijven. Het verhaal is nog niet klaar, dus pak je tweede bak popcorn er bij..... Na een aantal weken belde proleet Bennie Mustamu met de mededeling dat er een nota openstaat en of ik dat nog even wilde betalen! Hoe durf je dit te vragen na alle ellende en onprofessionele handelingen, de een na de ander. We zijn inmiddels 2 jaar verder en de status is dat ze mij twee jaar lang stalken met herinneringen, incassobureaus op mijn dak en nu zelfs een deurwaarder ingeschakeld. Lieve mensen, DOE GEEN ZAKEN met deze proleten en onbetrouwbare lui. Lang leve internet dat ik hier mijn verhaal kan doen om anderen te waarschuwen. iBlue - SCHAAM JE KAPOT stelletje losers!

NIETS - LOSERS!

Stef

Verkoop

Verkooppakket Zelf

Fijne communicatie met en assistentie van dhr. M. van Bodegraven: zeer klantgericht.

Suzanne Hoevenaar

Verkoop van mijn huis.

Martin, onze makelaar, heeft ons goed geholpen bij het verkopen van ons huis.
Martin, onze makelaar, heeft ons goed geholpen bij het verkopen van ons huis.
Martin was heel enthousiast over het huis en heeft me met veel plezier en goede begeleiding door de verkoop heen geholpen.
Door de persoonlijke en professionele benadering was de 'samen verkopen' variant heel fijn.

Marc Lassing

Voor de verkoop van mijn appartement

service is hoog er werd goed gecommuniceerd tussen klant en makelaar duidelijkheid vriendelijkheid en voor geen bla bla heel fijn prettig gevoel