iBlue.nl

Huis verkoop

Snel en netjes alles opgestart.
Nette verkoop.

Coen

Samen

Remco van Leerdam is betrokken en resultaatgericht

N. Ebbinkhuijsen

Het complete (makelaars) pakket om ons huis te verkopen

professioneel, goed voorbereid, transparant

A. Remkes

Verkoop woning

L. van Staveren (& M. Milius)

Hulp bij verkoop van woning

Onze contactpersoon, Laurens de Koning, dacht goed met ons mee en hield op fijne manier rekening met onze wensen. Communicatie als erg prettig ervaren!

Nick Cornelis

Verkoop woning

Ja, mijn makelaar Remco van Leerdam heeft zeer goed geholpen met de verkoop van de woning en is voor het uiterste gegaan betreft de verkoopprijs. Communicatie onderling is ook erg goed, Remco was altijd bereikbaar en bij vragen kreeg ik snel antwoord.

Arumugam Ganapathy

Iblue Buying Makelaar Service

All Agents were very professional and always available for help.
Very good knowledge on the Steps involved in buying a house, help with bidding and explaining details.

Wij hebben voor de verkoop van ons huis 'Samen' gekozen.

Wij zijn uitstekend geholpen door Laurens de Koning. Een makelaar die zijn vak verstaat. Een rustige en invoelende man die ons goed bij dit hele proces goed begeleid heeft.

Verkoop van mijn woning

Ik ben zeer tevreden met Martin van Bodegraven, hij heeft mij heel goed geholpen. Hij is goed te bereiken, duidelijk in wat de opties zijn en laat de keuze bij de klant.

J. Visser

Verkoop van mijn woning

Duidelijkheid en heldere afspraken
De heer Jack Hulsebos zag door zijn kennis van zaken de plus punten van mijn woning wat tot een snelle verkoop heeft geleid
Hij heeft mij ook goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en de eventuele mogelijkheden duidelijk besproken