Kostenvriendelijk
Communicatie

joost jonker

Uitstekend

snelle reactietijd, prima rapportage, handige website, uitstekend product, lage kosten

de informatie over wat ETFs nu precies wel en niet zijn kan altijd nog beter: het product blijft voor mensen toch nog te ongrijpbaar om het vertrouwen te wekken in te stappen

Uitmuntende uitleg, eerlijk en goede begeleiding

OK.

Behalve mijn eenmalige storting om van start te gaan, doe ik nu ook een maandelijkse storting. Wat ik mis is een overzicht van mijn stortingen (en t.z.t. opnames). Die staan nu verstopt in de... Behalve mijn eenmalige storting om van start te gaan, doe ik nu ook een maandelijkse storting. Wat ik mis is een overzicht van mijn stortingen (en t.z.t. opnames). Die staan nu verstopt in de mutaties op de rekening courant, maar voor mij is belangrijk in 1 oogopslag te kunnen zien hoeveel geld ik totaal gestort heb.

Harry Meijer

Vriendelijk en correct

komen niet pedant over integendeel alles heel basic

geen ( ook te weinig verstand van deze branche om hiervan kennis te hebben)

Via een vriend bij iBeleggen terecht gekomen en was direct enthousiast over hun aanpak. Lage prijs in combinatie met mooie rendementen gaven de doorslag met ze in zee te gaan.

Rekening bij BinckBank was binnen enkele dagen geopend. Duidelijke vermogensrapportage.

Meer achtergrondinformatie waarom er niet actief belegd wordt.

Prima!

Toegankelijk, transparant en no-nonsens

Eerlijk en betrokken

Transparant en onafhankelijk

Wij hebben ibeleggen via een goede vriend leren kennen en waren verrast over hun persoonlijke en zeer professionele en duidelijke benadering! Inmiddels een paar jaar verder maar we vinden dit... Wij hebben ibeleggen via een goede vriend leren kennen en waren verrast over hun persoonlijke en zeer professionele en duidelijke benadering! Inmiddels een paar jaar verder maar we vinden dit nog steeds!

Het persoonlijke contact bij onduidelijkheden en snelle reactie op mails!

Jan Tromp

Heel positief

Transparant produkt, communicatief sterk, klantgericht, no-nonsense mentaliteit

????

Heb er belegd.

Sterke en persoonlijke feedback, heel snelle reacties.

ik ben geinteresseerd in duurzaam beleggen.