Kostenvriendelijk
Communicatie

Zowel schriftelijk als telefonisch uitstekende uitleg. Gewoon to the point.

Ze houden zich aan hun afspraken.

Van mij mag het zo blijven.

Zeer plezierig en zeer snel met reacties op vragen en mails

Uitstekende communicatie over ins en out van de beleggingskeuzes.

Meer info over de individuele fondsen.

Een hele nuchtere beheerder met een degelijke, correcte en transparante bedrijfsvoering en goede rendementen.
iBeleggen is een overtuigde buy-and-hold beheerder en gaat dus niet actief...
iBeleggen is een overtuigde buy-and-hold beheerder en gaat dus niet actief inspelen op marktsentimenten en dit moet je liggen. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het een prettige gedachte vinden als beheerders uit de markt stappen als die tegen zit (of lijkt te zitten), ook al wijst de geschiedenis uit dat dat op de lange termijn altijd minder rendement oplevert.

iBeleggen spoort je echt aan om jezelf in de materie te verdiepen, wat ook wel noodzakelijk is om een goede keuze te maken, want het gaat namelijk om veel geld. Dienstverlening is transparant,... iBeleggen spoort je echt aan om jezelf in de materie te verdiepen, wat ook wel noodzakelijk is om een goede keuze te maken, want het gaat namelijk om veel geld. Dienstverlening is transparant, correct en ze antwoorden goed en snel op alle vragen. Ik hoop dat ze nog lang zo doorgaan, want ik ben heel tevreden.

Helder en onafhankelijk

Eerlijke, volledige informatie over de plus- en minpunten van beleggen waardoor je voor je zelf de juiste keuzes kunt maken.

Goed. maar ben passief

komt betrouwbaar over

ben er niet echt mee bezig

Cas Schonagen

Voorlichting zeer uitgebreid en op het oog betrouwbaar. Klanten die in mei dit jaar zijn ingestapt zitten denk ik wel met een wat zuur gevoel naar de rapportage over het gehele jaar en voorgaande... Voorlichting zeer uitgebreid en op het oog betrouwbaar. Klanten die in mei dit jaar zijn ingestapt zitten denk ik wel met een wat zuur gevoel naar de rapportage over het gehele jaar en voorgaande jaren te kijken. Misschien iets meer aandacht ook voor die groep?

Transparantie , actualiteit en helderheid van rapportagevorm.

Andre Vromans

Tot op heden en ondanks de ietwat tegenvallende resultaten geen spijt gehad van mijn besluit met uw club in zee te gaan.

De persoonlijke benadering heb ik als zeer prettig ervaren.

Nog niet gevonden

Joop de Haas

Ik ben blijkbaar ingestapt op het verkeerde moment. De winst voor 2015 wordt geschat op ca, 7% volgens jullie berichten.
Een algemene vraag. de index heeft een sinus-achtige beweging met...
Een algemene vraag. de index heeft een sinus-achtige beweging met maxima en minima. De beurs groeit niet echt. Hoe wordt dan winst gemaakt ? Verkopen op een maximum en kopen op een minimum?
Groet, Joop

Communicatie en rapportage

Misschien meer uitleg over aan/verkoop beleid

Reactie Bloei vermogen:

Beste Joop, hartelijk dank voor je positieve feedback, dat waarderen wij zeer. Beurzen zijn inderdaad volatiel; het ene jaar wat meer dan het andere. Op de lange termijn leveren alle... Beste Joop, hartelijk dank voor je positieve feedback, dat waarderen wij zeer. Beurzen zijn inderdaad volatiel; het ene jaar wat meer dan het andere. Op de lange termijn leveren alle beleggingscategorieën echter een bepaald positief rendement. Voor aandelen is dit bijvoorbeeld rond de 8% (dit is een extreem lange termijn historisch gemiddelde). De beurzen groeien (ondanks schommelingen op de korte termijn) dus wel degelijk. Wij geloven niet dat je een hoger rendement kunt halen dan dit langetermijnrendement door in en uit te stappen. Verkopen op het maximum en kopen op het minimum is wat iedere belegger wil, maar wat in de praktijk niemand structureel lukt. Diverse academische onderzoeken hebben aangetoond dat beleggers die proberen (over een periode van 10 jaar) de markt te timen, minimaal 75% van de keren goed moeten timen om minimaal de markt bij te houden. De markt timen gaat je voorspelbaar rendement kosten. Essentieel is om wereldwijd gespreid belegd te zijn (en te blijven) tegen minimale kosten. Het kan inderdaad zijn dat je achteraf gezien pech hebt gehad met het instapmoment. Maar aangezien je voor de lange termijn belegt, hoef je hier niet wakker van te liggen. In 2015 is het geduld van de belegger echter wel op de proef gesteld. Mocht je na dit bericht nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen via info@ibeleggen.nl of 020 673 63 72.

Henk Smits

Zeer tevreden

Een gids door de jungle van ETF's

Uitstekend en onafhankelijk.

Echt onafhankelijk. Dat geeft een goed gevoel. Uitstekende resultaten.