Kostenvriendelijk
Communicatie

T. van den Honert

Een goed jaar klant

Sinds enige maanden overgestapt naar iBeleggen plus. Op dit moment vraag ik mij af of het het geld waard is.

Ilse

Mensen die het anders doen, geweldige service, betrokken, open en heldere communicatie

Ik moedig iBeleggen aan om meer op de voorgrond te treden want het is het waard.

willem

Alleen mar goede ervaringen, niet duur, transparant, vragen snel bevredigend beantwoord, duidelijk

alleen mar goede ervaringen, niet duur, transparant, vragen snel bevredigend beantwoord, duidelijk

willem

Goede info, klantvriendelijk

Cor

Klant sinds juli 2012

Professionele en rationele beleggingsaanpak. Lage kosten. Goede service. Transparant.

Als beginnende, kleinschalige belegger heeft iBeleggen mij volledig weten te overtuigen door de open, toegankelijke en persoonlijke manier waarop (potentiële) klanten benaderd worden.

Bij de (eerste) aankoop van de effecten zouden betere instructies gegeven kunnen worden.

Taco van den Honert

Prettig in de omgang/zeer hulpvaardig/duidelijk product

Duidelijk/transparant/klantvriendelijk/geen belangenverstrengeling en niet duur.
Lees het boek ’Ontmaskerd’van Peter vd Slikke.
Als u hierna in index-beleggen geloofd, ga dan met...
Lees het boek ’Ontmaskerd’van Peter vd Slikke.
Als u hierna in index-beleggen geloofd, ga dan met iBeleggen in zee!

Herman

Uitstekende service en klantgerichtheid

Bij aanvang was BinckBank kennelijk nog niet uptodate maar door een snelle actie van iBeleggen helpdesk werd mijn portefeuille alsnog binnen 12 uur geactiveerd.

Rudolf

De toekomst van vermogensbeheer

Meer heb je niet nodig; werkt zoals je verwacht. Tegen lage kosten professioneel beheer.

Robert

Zeer transparant en voordelig!

Dit bedrijf zou veel meer publiciteit moeten krijgen