I-KOOK

Nicole

Goed en professioneel advies. Er is meegedacht naar de mogelijkheden binnen ons budget. We hebben op niets hoeven bezuinigen om onze droomkeuken voor een goede prijs aan te schaffen. Niet allerlei... Goed en professioneel advies. Er is meegedacht naar de mogelijkheden binnen ons budget. We hebben op niets hoeven bezuinigen om onze droomkeuken voor een goede prijs aan te schaffen. Niet allerlei trucjes voor het geven van korting, prijs is de prijs. Fijne ervaring!

J. Aerts - van Riel

Helemaal happy met de keuken en met Rob ?
Ik had nog nooit van i kook gehoord maar ben blij dat ik daar mee naar toe ben genomen ,
Er word aardig meegedacht .
Er word ook de tijd voor...
Helemaal happy met de keuken en met Rob ?
Er word aardig meegedacht .
Er word ook de tijd voor je genomen groetjes lou en Tine (jo en robbie )

Geen opdringende verkoop. Snel een afspraak kunnen maken.

Bianca

Zijn hier terecht gekomen op basis van de reviews op internet en hebben daar tot nu toe nog geen spijt van gehad.Vriendelijk personeel,er wordt goed meegedacht en er wordt je niks opgedrongen.Nemen... Zijn hier terecht gekomen op basis van de reviews op internet en hebben daar tot nu toe nog geen spijt van gehad.Vriendelijk personeel,er wordt goed meegedacht en er wordt je niks opgedrongen.Nemen echt de tijd voor je.

Prettig geholpen

W Ligter

Geweldige ervaring en behulpzaam goed geholpen

G. Tadrous

Het voelt gelijk goed , we kregen de tijd om te beslissen, De keuken coach was niet opdringerig en erg klant vriendelijk

Goed en vriendelijk geholpen.

Björn nam meer tijd voor ons vrij dan gepland. Hij komt kundig en ontspannen over en dat is wel prettig. Het ontwerp was precies volgens onze wens.
Het eerste deel van dit traject is dus goed...
Het eerste deel van dit traject is dus goed verlopen. We zijn benieuwd naar de rest.

Geen druk, denken goed mee, op zoek naar een passend aanbod, nette prijs