I-KOOK

Flexibel, deskundig, goede mogelijkheden om tot een passende prijs te komen voor de ruimte en het budget!

Bekendam

We zijn in Hattem geweest, vriendelijk ontvangen door Heleen deze is zeer deskundig en zoek mee naar oplossingen en is creatief,tevens ook complimenten voor de monteur Sebastiaan zeer deskundig en... We zijn in Hattem geweest, vriendelijk ontvangen door Heleen deze is zeer deskundig en zoek mee naar oplossingen en is creatief,tevens ook complimenten voor de monteur Sebastiaan zeer deskundig en overal een oplossing voor dikke 10 voor allebei.

C. Lieshout

Keuken geleverd volgens afspraak.
Monteur heeft keurig werk geleverd.
En heb gemerkt, ook na levering keuken, ze altijd open staan voor evt. vervolgvragen.

Zeer slechte ervaring

Zwanenburg

Hier is nog de klant is koning van toepassing, heerlijk om dat gevoel te hebben als klant. Hier wordt naar de klant geluisterd en niet dat ze een keuken moeten verkopen aan de eerste klant die... Hier is nog de klant is koning van toepassing, heerlijk om dat gevoel te hebben als klant. Hier wordt naar de klant geluisterd en niet dat ze een keuken moeten verkopen aan de eerste klant die binnen komt.

Michiel Mensink

Goede dienstverlening, prima prijs/kwaliteitverhouding

Goed, voor zover!!

Zeer behulpzaam en voortreffelijke informatie en meedenken van het installatiebedrijf.

Hans

Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Mooie keuken uitgezocht en de prijs was prima. We zijn tot dit moment heel tevreden en gaan ervan uit dat de plaatsing ook naar tevredenheid wordt uitgevoerd.

M.H.L. Woldhuis

Prima mee denken