I-KOOK

Ontzettende goede service met een luisterend oor voor onze wensen. Nam ruim de tijd voor ons en bracht zelf ook idee�n en inspiratie in het gesprek waardoor de keuzes makkelijker werden. Echt een... Ontzettende goede service met een luisterend oor voor onze wensen. Nam ruim de tijd voor ons en bracht zelf ook idee�n en inspiratie in het gesprek waardoor de keuzes makkelijker werden. Echt een top zaak!

L. Bosman

We zijn op een hele vriendelijke manier geholpen door Rob. Hij heeft alle tijd genomen en luisterde echt naar onze wensen. Het waren telkens fijne gesprekken en hij heeft ons veel uitgelegd. We zijn op een hele vriendelijke manier geholpen door Rob. Hij heeft alle tijd genomen en luisterde echt naar onze wensen. Het waren telkens fijne gesprekken en hij heeft ons veel uitgelegd.
Geen poespas over verschillende acties en prijzen. Je krijgt wat je ziet!

Mooie keuken keurig geleverd volgens afspraak

Straus

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen en goed geadviseerd m.b.t. keuze voor keuken en apperatuur

Geen opdringerige verkoper.
Flexibel.
Er werd ons rustig de tijd gegeven om de juiste dingen uit te zoeken.

Wij vonden de heer Lubberts een hele fijne keukencoach.

We zijn goed geholpen in het realiseren van onze wensen voor de nieuwe keuken, ook al waren we aan een specifiek budget gebonden.

Venema

Inlevend, creatief, vriendelijk, meedenkend, geduldig en uiterst correct.

Zeer goed geholpen en geluisterd wat wij wouden voor keuken en klantvriendelijke verkoper

R. van der Beek

We zijn heel goed geholpen en er werd met ons meegedacht. Vriendelijk personeel.