I-KOOK

Deskundige en klantvriendelijke adviezen zonder pushen.

We zijn al ruim 2 jaar bezig met het uitzoeken naar de juiste keuken, hierdoor zijn we vele zaken geweest. Ook een paar keer al bij I-kook, toen we ori�nterend aanwezig waren waren de verkopers niet... We zijn al ruim 2 jaar bezig met het uitzoeken naar de juiste keuken, hierdoor zijn we vele zaken geweest. Ook een paar keer al bij I-kook, toen we ori�nterend aanwezig waren waren de verkopers niet opdringerig. Het proces vanaf mijn eigen maten naar de uiteindelijke keuken was heel plezierig en Marvin dacht goed mee in mogelijkheden. kortom een hele fijne ervaring

Er wordt tijd genomen voor je, niet doorgedrukt. Maar ook na de 1e keer zegt men keurig. U neemt dit mee naar huis en gaat dit eerst eens goed bekijken en dan gaan we gewoon verder. Ook de tips die... Er wordt tijd genomen voor je, niet doorgedrukt. Maar ook na de 1e keer zegt men keurig. U neemt dit mee naar huis en gaat dit eerst eens goed bekijken en dan gaan we gewoon verder. Ook de tips die wij dan bij ons 2e bezoek mee terug nemen wordt heel serieus naar gekeken. Men zorgt er voor dat je iet kiest wat echt ook het beste is!

Norri

Vriendelijk , deskundig , alles is mogelijk en te bespreken .

Janneke de Graaf

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen, zonder het gevoel te hebben tot iets gedwongen te worden. Verrast over de uiteindelijke prijs van de keuken.

Reniers

Tot heden tot en met de opmeting van de keuken zeer tevreden over de behandeling, en ook bij de opmeting van de keuken een goed gevoel.

Kim de Ligny

Naast klantvriendelijkheid vonden wij inlevendvermogen, geen pushverkoop en deskundigheid sterke punten van de verkoper.

Z Urmu�

Vriendelijk, behulpzaam, niet dwingen, altijd het beste willen doen voor klant! Anders was ik niet voor de derde x terug gegaan naar locatie den haag

Ik kan in deze fase alleen nog maar spreken over de aankoop van de keuken en dat geeft aan dat de enquete te vroeg is.
Over de aankoop kan ik melden dat ik tevreden ben. Wij zijn goed,...
Over de aankoop kan ik melden dat ik tevreden ben. Wij zijn goed, deskundig en vriendelijk geholpen.

Prettige deskundige behandeling. Dacht mee.