I-KOOK

F. Kerkvliet

Geen push verkoop, goed aanbod en prijs.

Meijers

Ze nemen de tijd voor je en de prijs is goed

Klantvriendelijk en heel overtuigend. Een keuken naar wens uitgezocht en wat past bij mijn budget

Onze keukencoach was zeer zeer plezierig. Overduidelijk had hij heel veel ervaring. Hij deed hele goede voorstellen die niet perse aantikten op de prijs wat voor ons, wij moesten binnen een bepaald... Onze keukencoach was zeer zeer plezierig. Overduidelijk had hij heel veel ervaring. Hij deed hele goede voorstellen die niet perse aantikten op de prijs wat voor ons, wij moesten binnen een bepaald budget blijven, belangrijk was. Het is uiteindelijk een verkoop gesprek, maar er is niet een moment dat Ik dat zo ervaarde. De coach luisterde werkelijk. Op onze vraag waarom bij i-kook keukens voor minder geld gekocht kunnen worden, kon hij helder uitleggen dat de organisatievorm van i-kook veel minder kosten brengt. Dat geeft ook een goed gevoel, omdat wij niet bang hoeven te zijn dat goedkoper, dan slechter betekend. Ik heb i-kook inmiddels al 3 keer aangeraden terwijl de keuken nog geplaatst moet worden.

N. Aknouch

We werden erg goed geholpen, deskundig advies. Zeer gastvrij en vooral wat belangerijk was dat je op je gemak voelde en daarom een goed gevoel had om daar een keuken te kopen zonder verplichtigen en... We werden erg goed geholpen, deskundig advies. Zeer gastvrij en vooral wat belangerijk was dat je op je gemak voelde en daarom een goed gevoel had om daar een keuken te kopen zonder verplichtigen en verkooppraatjes.
Raad de winkel zeker goed aan.

Attent, zorgvuldig en snel

Het is heel prettig met Jessica zaken doen. Ze is deskundig, vriendelijk en doet er alles aan om te zorgen dat ik de juiste keuken krijg.

Ontzettende goede service met een luisterend oor voor onze wensen. Nam ruim de tijd voor ons en bracht zelf ook idee�n en inspiratie in het gesprek waardoor de keuzes makkelijker werden. Echt een... Ontzettende goede service met een luisterend oor voor onze wensen. Nam ruim de tijd voor ons en bracht zelf ook idee�n en inspiratie in het gesprek waardoor de keuzes makkelijker werden. Echt een top zaak!

L. Bosman

We zijn op een hele vriendelijke manier geholpen door Rob. Hij heeft alle tijd genomen en luisterde echt naar onze wensen. Het waren telkens fijne gesprekken en hij heeft ons veel uitgelegd. We zijn op een hele vriendelijke manier geholpen door Rob. Hij heeft alle tijd genomen en luisterde echt naar onze wensen. Het waren telkens fijne gesprekken en hij heeft ons veel uitgelegd.
Geen poespas over verschillende acties en prijzen. Je krijgt wat je ziet!