I-KOOK

Marc Claeijs

Eerste indruk was al voldoende om te weten dat hier ons droomkeuken kon gemaakt worden.

We zijn leuk en deskundig geholpen , met als eindresultaat een mooie keuken.

Klantvriendelijk, prettig overleg, geen probleem om toch nog iets aan te passen, geen push-verkoop.

Op een prettige manier geholpen.Ook mee denken in oplossingen.en de tijd nemen voor ons.

Ik moest kiezen bij de voorgaande vraag, maar onze keukenverkoper dacht super met ons mee. Ook een dikke 10!

Deskundige coach. Zeer goed geholpen.

Someren van

Michael is een topverkoper. Denkt goed met je mee. Communiceert erg goed. Komt afspraken na. Erg klantvriendelijk. Heeft alles netjes geregeld. Kortom heel erg tevreden!

Super aardige man .we kregen ruim de tijd en zijn goed geslaagd

Elly en Nico

V.wb. de verkoop/advies, meedenken een hele fijne ervaring. Wij zouden het iedereen aanraden. Ook rekening houdend met het budget is een pré. Nu hopen we dat het vervolg (inmeten en plaatsing) net... V.wb. de verkoop/advies, meedenken een hele fijne ervaring. Wij zouden het iedereen aanraden. Ook rekening houdend met het budget is een pré. Nu hopen we dat het vervolg (inmeten en plaatsing) net zon ervaring wordt. Maar daar hebben we alle vertrouwen in. Thom is een hele goeie aanwinst voor I-Kook.

D. Buijs

We zijn geweldig geholpen door nika in week 43 word onze keuken al geplaats wat een topservice en wat word er goed meegedacht met de ideeën voor de keuken... in 1 woord GEWELDIG