I-KOOK

Lubach

Zeven jaar geleden een keuken bij I-Kook gekocht. Recentelijk was bij het aanrecht de sifon verstopt geraakt. We kregen de keukenladen er met geen mogelijkheid om te sifon te bereiken. Ondanks het... Zeven jaar geleden een keuken bij I-Kook gekocht. Recentelijk was bij het aanrecht de sifon verstopt geraakt. We kregen de keukenladen er met geen mogelijkheid om te sifon te bereiken. Ondanks het feit dat we de keuken al 7 jaarinkomen ons bezit hadden kwam een van de medewerkers langs en legde ons uit hoe wij de lade konden ontkoppelen. Hulde voor zoveel service. Waar vind je dit nog in deze tijd.

R. Baldew

Andre is een adviseur die goed kan meedenken, en met verschillende opties komt. Kan goed luisteren en is zeer geduldig. Ook een mooie showroom op een goede locatie.

Ontzettend fijn en goed geholpen.

Super begeleiding bij keuzes.

Alles tot nu toe prima, alleen ontvangst in winkel mag gastvrijer. Opstaan, koffie aanbieden :)

Elsina Brouwer

Deskundigheid gecombineerd met een vriendelijke maar niet opdringerige aanpak. Erg prettig!

Heel prettig geholpen en veel laten zien wat er allemaal mogelijk is

Goed geholpen en ook meedenkend.

S. Dikkeboer

Super geholpen door Bj�rn! Hij nam ruim de tijd , dacht met ons mee en het fijne vond ik geen druk om iets te kopen. Het deskundig advies en het vriendelijke gesprek zorgde ervoor dat we de keuken... Super geholpen door Bj�rn! Hij nam ruim de tijd , dacht met ons mee en het fijne vond ik geen druk om iets te kopen. Het deskundig advies en het vriendelijke gesprek zorgde ervoor dat we de keuken bij jullie hebben gekocht.

Meijs

We zijnsnel en deskundig geholpen en zijn daarom zeer tevreden.