I-KOOK

M.H.L. Woldhuis

Prima mee denken

R. Bijl

We kwamen bij I-Kook door de goede reviews op internet. Deze waren blijkbaar meer dan terecht. We zijn door Marijn (Oud-Beijerland) uitstekend geadviseerd waarbij rekening werd gehouden met budget,... We kwamen bij I-Kook door de goede reviews op internet. Deze waren blijkbaar meer dan terecht. We zijn door Marijn (Oud-Beijerland) uitstekend geadviseerd waarbij rekening werd gehouden met budget, smaak en alles wat er nog meer bij komt kijken. Marijn is vriendelijk en klantgericht en een leuk persoon om mee te spreken.

Niets op aan te merken, niets op af te dingen - dit is zoals keukenboeren dienen te zijn. Uiterst tevreden!

We hebben onze keuken in bestelling staan,mede door Kees (Zaandam) zijn we heel dicht bij onze droomkeuken gekomen.
Hij moet natuurlijk nog wel geplaatst worden maar hier hebben we alle...
Hij moet natuurlijk nog wel geplaatst worden maar hier hebben we alle vertrouwen in.

Super goed geholpen, klantvriendelijk en meedenken met het opstellen van de keuken

Deskundig advies en geen verassingen

Stet

Danny helpt ons heel relaxed deskundig en zonder over te komen als een fanatieke verkoper. Echt heel fijn.

W.J. Kuijlman

Ron is zeer behulpzaam in meedenken over indeling en inrichting van de keuken, komt met verrassende en uitstekende oplossingen. We hebben alle tijd gehad om in ons eigen tempo de keuken tot in... Ron is zeer behulpzaam in meedenken over indeling en inrichting van de keuken, komt met verrassende en uitstekende oplossingen. We hebben alle tijd gehad om in ons eigen tempo de keuken tot in detail uit te zoeken. Tip: begin bij wat jij het belangrijkste vind in de keuken (voor ons was dat een bepaald aanrechtblad) en zoek de rest er omheen. Fijn is het dat we niet gepusht zijn om alles bij I-Kook af te nemen, maar dat hij zich inleeft in wat voor ons de beste oplossing is, met medeneming van bruikbare elementen uit onze oude keuken. Voor de keukenapparatuur hebben we uitgebreid rondgekeken op internet. Uiteindelijk konden we ook precies die apparatuur aanschaffen via I-Kook tegen een concurrerende prijs. We zijn blij met het eindresultaat van het ontwerp en de prijs van de keuken is scherp en no-nonsense. Hulde!

Klantvriendelijk, professioneel, meedenkend

A. Weerwag

Al moest het meerdere keren aan de wensen aangepast worden, het kon met veel geduld

Melissa nam alle tijd, niet opdringerig, zeer deskundig en erg vriendelijk en begripvol.