I-KOOK

We zijn perfect behandeld alleen schema laat op zich wachten

Heel fijn geholpen.

Kwaliteit klantvriendelijk tegen scherpe prijs

Wim Duinkerken

Goed advies. Klantvriendelijk en hij neemt de
tijd om de opties die er zijn, goed met je te bespreken.

S.M. Jach

Kwaliteitskeuken zonder poespas.

We zijn bij iKook in Huissen zeer gastvrij ontvangen. Er is goed meegedacht in de mogelijkheden en onmogelijkheden van onze wensen. Wat ik heel prettig vindt is dat er in 1 keer een nette prijs... We zijn bij iKook in Huissen zeer gastvrij ontvangen. Er is goed meegedacht in de mogelijkheden en onmogelijkheden van onze wensen. Wat ik heel prettig vindt is dat er in 1 keer een nette prijs ligt, geen onzin met speciale kortingen en direct beslissen.

Ontzettend tevreden over hoe we tot nu toe geholpen zijn met onze keuze voor een keuken.
Gesprek was gericht op onze wensen waarbij we echt werden gehoord en met ons werd meegedacht.
Geen...
Geen pushverkoop, alles volledig afgestemd op hoe wij het graag willen hebben.
Alles kon meteen worden geregeld. Er werd uitgebreid de tijd voor ons benomen.
De keukencoach was goed bereikbaar en afspraken werden nagekomen.
De levering van de keuken volgt volgend jaar pas maar tot dusver dik, dik, dik tevreden!

Lubach

Zeven jaar geleden een keuken bij I-Kook gekocht. Recentelijk was bij het aanrecht de sifon verstopt geraakt. We kregen de keukenladen er met geen mogelijkheid om te sifon te bereiken. Ondanks het... Zeven jaar geleden een keuken bij I-Kook gekocht. Recentelijk was bij het aanrecht de sifon verstopt geraakt. We kregen de keukenladen er met geen mogelijkheid om te sifon te bereiken. Ondanks het feit dat we de keuken al 7 jaarinkomen ons bezit hadden kwam een van de medewerkers langs en legde ons uit hoe wij de lade konden ontkoppelen. Hulde voor zoveel service. Waar vind je dit nog in deze tijd.

R. Baldew

Andre is een adviseur die goed kan meedenken, en met verschillende opties komt. Kan goed luisteren en is zeer geduldig. Ook een mooie showroom op een goede locatie.

Ontzettend fijn en goed geholpen.