I-KOOK

Heel tevreden en blij met mijn keuken. Vriendelijk personeel en vooral maatwerk want ik wilde geen dure keuken en het is gelukt.

R. Schoonderwoerd

Ze nemen de tijd voor je en hebben een mooi tekenprogramma. Tussendoor worden ook concrete voorbeelden gegeven in de showroom. Keukencoach Danny erg enthousiast en vooral deskundig op bijna alle... Ze nemen de tijd voor je en hebben een mooi tekenprogramma. Tussendoor worden ook concrete voorbeelden gegeven in de showroom. Keukencoach Danny erg enthousiast en vooral deskundig op bijna alle vragen direct antwoord.

Klantvriendelijk, deskundig en duidelijke communicatie.

Geen oordeel over budget, niet pushen om te kopen. Zeer deskundig en begrijpt wat je wilt.

Advies was gelijk ‘to the point’ waardoor ik snel keuzes kon maken.

A. van Splunter

Zeer klant vriendelijk meedenkend naar onze wensen en heeft ons een mooie keuken verkocht

R Keur

Ieder wil graag een goede beoordeling, en ik vind elk krijgt wat hem toe komt .Alleen geef ik wel een kant tekening wand de beoordeling is aan de vroege kant wand de keuken moet nog geplaatst... Ieder wil graag een goede beoordeling, en ik vind elk krijgt wat hem toe komt .Alleen geef ik wel een kant tekening wand de beoordeling is aan de vroege kant wand de keuken moet nog geplaatst worden en dan is het af wachten hoe verloopt dat. Maar voor de rest ben ik tot nu toe tevreden .Ga zo door.

Anne van der Veer

Niets dan lof over de service. Ik ben zeer prettig te woord gestaan. Rob luistert goed naar wensen en denkt mee om de keuken zo efficiënt, praktisch en op een zo kostenefficiënte manier op te... Niets dan lof over de service. Ik ben zeer prettig te woord gestaan. Rob luistert goed naar wensen en denkt mee om de keuken zo efficiënt, praktisch en op een zo kostenefficiënte manier op te stellen. Verder is hij geduldig, legt goed uit en laat zien hoe het ook op een andere manier zou kunnen. Kortom, je voelt je op je gemak om de keukenopstelling van alle kanten te bekijken. Hij heeft bovendien een goed gevoel voor kleur en voelt goed aan welke stijl ik mooi vindt en geeft daar ook goed advies over. Als voorbeeld adviseerde hij mij het 2 cm dikke composietblad i.p.v. het 4 cm dikke blad te nemen omdat dat visueel mooier staat. Ik ben blij dat hij mij hierop wees want het dunnere blad past qua stijl inderdaad beter dan de wat grovere uitvoering. Wat ik het grootste pluspunt vindt, is dat Rob mij rustig mijn gang liet gaan met al mijn ideeën en dat ik me niet opjaagt voelde, om maar uit te drukken. Hij neemt echt de tijd. Het is toch een groot bedrag dat je gaat uitgeven en Rob zorgt ervoor dat je zeker van je keuze kunt zijn. En dat is een zeer prettig gevoel. Wat ik ook erg leuk vond, was dat Robs collegas ook even kwamen kijken naar het (bijna) eindresultaat en ook nog mee dachten over hoe een tafelblad het best te integreren is met het schiereiland. Adviseurs met hart voor hun vak!

Marcel Suijker

Marijn Schram was heel meedenkend qua mogelijkheden en budget en er was geen push verkoop.

M.J.P. Touw

Fijn gesprek met Frans. Snel plek voor een afspraak. Ruime keuze.