I-KOOK

Er wordt met je meegedacht,l, op een enthousiaste manier met mooie oplossingen.

S. Gorter

Eerlijke prijs, geen typisch keukenboergedoe met hoog insteken en dan onderhandelen en afdingen.
Fijne verkoper, communiceert netjes en normaal.

Geen gepush maar wel zeer klantvriendelijk geholpen. Sven heeft aan alle details gedacht en is heel goed bereikbaar. We moeten natuurlijk nog wel even afwachten hoe het gaat met plaatsen en... Geen gepush maar wel zeer klantvriendelijk geholpen. Sven heeft aan alle details gedacht en is heel goed bereikbaar. We moeten natuurlijk nog wel even afwachten hoe het gaat met plaatsen en aansluiten ;)

T Talitsch

Professionele organisatie
Meedenkend
“ warm” welkom

Jaap en Nel Panjer

Wii zijn heel goed geadviseerd, er werd meegedacht en er is volop tijd uitgetrokken om een naar onze smaak en voorkeur prachtige keuken uit te zoeken. Klantvriendelijkheid staat hier hoog in het... Wii zijn heel goed geadviseerd, er werd meegedacht en er is volop tijd uitgetrokken om een naar onze smaak en voorkeur prachtige keuken uit te zoeken. Klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel en wij waren hier echt koning. Wat een geweldige ochtend hebben we gehad.
We kunnen niet anders zeggen dan dat dit een dikke 10 is. Echt top?

D. Stam

Zeer tevreden met onze aanstaande keuken!

Taylor

Heel blij met de tekening van onze keuken, die door Martijn is getekend. Heel fijn dat hij het behouden van onze Amerikaanse koelkast zag als een uitdaging in plaats van een beperking.
En de...
En de gevonden oplossing zijn we super blij mee. Ik hoop dat de keuken in het echt net zo mooi zal zijn als de tekening

Kappi

Alles was naar ons wens,er werd naar de Klant geluisterd

W.M. de Ruijter Hoek

Ontspannen

Heleen Pons

Heel veel tijd genomen voor een compleet en deskundig advies. Pro actief meedenken en helpen met kleur combinaties uitzoeken zonder pusherig te zijn