I-KOOK

P. Willemsen

Rectificatie
Hadden een vraag per mail gestuurd.
Dacht dat we er geen antwoord op heden gehad, echter dezelfde avond (ondanks dat het zaterdagavond was ) had mijn vrouw antwoord gekregen.

W. Schoenmakers

Zeer tevreden over de hulp van Marijn. Zeer enthousiast, meedenkend, duidelijk,goede ideeën zonder te pushen.
Ik hoop dat de rest van ons keuken aankoop traject en het plaatsen, net zo goed mag verlopen als de aankoop

Kleine sympathieke zaak. Vriendelijke uitstraling en tegemoetkomende medewerkers. Plezierige en frisse jonge honden sfeer en deskundig voorlichting.
Nadeel van klein is dat niet zon grote keus...
Nadeel van klein is dat niet zon grote keus is bijvoorbeeld in de keuze van werkbladen graniet.
Onderlinge samenwerking en advisering medewerkers ervoer ik als coöperatief, persoonlijk en plezierig.
Geen verkooppraatjes en openheid van zaken.
Service na aankoop weet ik nog niet.

Hendriks

Bij I-KOOK kregen we deskundige hulp bij ons keukenontwerp. Michael dacht goed mee, was vriendelijk en drong niet aan op de verkoop. In vergelijking met concurrenten vonden we I-KOOK ook goed... Bij I-KOOK kregen we deskundige hulp bij ons keukenontwerp. Michael dacht goed mee, was vriendelijk en drong niet aan op de verkoop. In vergelijking met concurrenten vonden we I-KOOK ook goed geprijsd. We moeten de keuken nog krijgen, maar zijn in ieder geval erg tevreden met het aankooptraject!

E de Waal

Geen opdringerige verkoop praatjes, eerlijk en deskundig advies en denkt mee met onze inrichting. Heldere uitleg over mogelijkheden. Maakt mooie 3D inzichten waardoor keukenadvies uiteindelijk... Geen opdringerige verkoop praatjes, eerlijk en deskundig advies en denkt mee met onze inrichting. Heldere uitleg over mogelijkheden. Maakt mooie 3D inzichten waardoor keukenadvies uiteindelijk makkelijk wordt.

L. Bronscheer

Er werd goed meegedacht. Er werd niet gepushed om iets te verkopen en een nette prijs.

Wij zijn zeer tevreden over ons bezoek aan i-kook.

Heel goed te woord gestaan.

Een prachtige keuken gekocht!!!!!!

Meedenken van adviseur en toch niet dwingend overkomen. Niet van dat moet u zo doen maar wel van u kunt er ook voor kiezen om het zo te doen. Super bedankt voor advies en tips

Nog geen oordeel verder keuken moet nog ingemeten en geplaatst worden