I-KOOK

Prettige deskundige behandeling. Dacht mee.

We zijn een aantal dagdelen bij de IKOOK geweest om onze keuken naar de zin te krijgen. De keukencoach was een prima man. Enige nadeel dat we kunnen bedenken is dat de keukens standaardmaten zijn,... We zijn een aantal dagdelen bij de IKOOK geweest om onze keuken naar de zin te krijgen. De keukencoach was een prima man. Enige nadeel dat we kunnen bedenken is dat de keukens standaardmaten zijn, en het daardoor een heel gepuzzel is om de keuken in de ruimte passend te krijgen in het ontwerp.

Marianne Elenbaas

Weten waar ze over praten.

L.E. Leeflang

Na dat we eerst een miskleun hadden, Afspraak klopte niet,, zijn wij de tweede keer uitstekend geholpen.
Zo konden we de juiste keuken uitzoeken on goed onze wensen kenbaar maken.
Zo konden we de juiste keuken uitzoeken on goed onze wensen kenbaar maken.

Tot nu toe zeer positief over alles.

Rene van Huijgevoort

Ik zou Rob aan iedereen willen aanbevelen. Rob is niet alleen deskundig maar heeft ook een enorm inlevings vermogen om problemen te veranderen in geluksmomenten, een keuken kopenen daarna geleverd... Ik zou Rob aan iedereen willen aanbevelen. Rob is niet alleen deskundig maar heeft ook een enorm inlevings vermogen om problemen te veranderen in geluksmomenten, een keuken kopenen daarna geleverd krijgen zoals je het in je dromen al hebt gezien.

P. Snoeren

Prima geholpen door Freek (Etten-Leur)!
Ruime keuze, goede prijs/ kwaliteit verhouding, deskundig advies.
Nam alle tijd voor ons.
Aanrader!

W. Nederveen

Er is goed met mij mee gedacht en door jullie goede adviezen geleverd.

N. Pasterkamp

Heel goed geholpen door Cees, niet opdringerig maar wel het juiste advies

Bert Boon

De echte beoordeling komt natuurlijk pas n� de installatie van de keuken: we hebben nu alleen nog maar de bestelling afgerond. Tot nu toe zeer tevreden over de mogelijkheden, het geduld en de... De echte beoordeling komt natuurlijk pas n� de installatie van de keuken: we hebben nu alleen nog maar de bestelling afgerond. Tot nu toe zeer tevreden over de mogelijkheden, het geduld en de vakkennis van Jo�l Portier en de prettige ontvangst in de vestiging Den Helder. Vragen jullie na de installatie nog maar een keer om een eindoordeel.

Goede voorlichting- service.en vlotte levering