I-KOOK

Peys- De Schoesitter

Een plezier om met Marvin samen te werken, door zijn hulp wordt een droom werkelijkheid

Nieuwland

Wij zijn supergoed geholpen door Marvin.Hij is klantvriendelijk en denkt heel goed met je mee.Wat wij ook zeer prettig ervaren hebben is dat hij je niks opdringt.Wij hopen dat als de keuken word... Wij zijn supergoed geholpen door Marvin.Hij is klantvriendelijk en denkt heel goed met je mee.Wat wij ook zeer prettig ervaren hebben is dat hij je niks opdringt.Wij hopen dat als de keuken word geplaatst we ook zo goed worden geholpen.Dan blijf die 10 zeker staan.

Goede adviezen goede tips zeer deskundig maar vooral vertrouwen

Douwe

I-Kook maakte waar wat op hun website werd gepresenteerd. Hayo Smit dacht heel goed mee met mijn wensen en ideeen. Het ontwerp werd supermooi gevisualiseerd.

Slagman

Ik wilde bij de tweede afspraak nog geen beslissing nemen.
Heb me toch laten overhalen om een handtekening te zetten.
Achteraf heb ik toch een tevreden gevoel ook al omdat ik geen zin meer...
Ik wilde bij de tweede afspraak nog geen beslissing nemen.
Heb me toch laten overhalen om een handtekening te zetten.
Achteraf heb ik toch een tevreden gevoel ook al omdat ik geen zin meer had om nog verder te kijken.
Al met al er dus een goed gevoel aan overgehouden vandaar de 8.
Het verdere proces t/m de plaatsing moet wel uitwijzen of mijn goede gevoel blijft.
Ik neem aan dat ik na de plaatsing/in ingebruikname nogmaals een beoordeling kan geven.

Klantvriendelijke behandeling met ruimte voor eigen idee�n en aanpassingen.

Lens

Prima manier van behandelen, goed luisteren naar onze wensen.
Prima manier van behandelen, goed luisteren naar onze wensen.
Tekenen van de keuken werd zeer enthousiast gedaan en we kregen echt het gevoel dat we gewaardeerd werden als klant, ook al hebben we de keuken opnieuw in een andere opstelling laten tekenen

Deskundige en klantvriendelijke adviezen zonder pushen.

We zijn al ruim 2 jaar bezig met het uitzoeken naar de juiste keuken, hierdoor zijn we vele zaken geweest. Ook een paar keer al bij I-kook, toen we ori�nterend aanwezig waren waren de verkopers niet... We zijn al ruim 2 jaar bezig met het uitzoeken naar de juiste keuken, hierdoor zijn we vele zaken geweest. Ook een paar keer al bij I-kook, toen we ori�nterend aanwezig waren waren de verkopers niet opdringerig. Het proces vanaf mijn eigen maten naar de uiteindelijke keuken was heel plezierig en Marvin dacht goed mee in mogelijkheden. kortom een hele fijne ervaring

Er wordt tijd genomen voor je, niet doorgedrukt. Maar ook na de 1e keer zegt men keurig. U neemt dit mee naar huis en gaat dit eerst eens goed bekijken en dan gaan we gewoon verder. Ook de tips die... Er wordt tijd genomen voor je, niet doorgedrukt. Maar ook na de 1e keer zegt men keurig. U neemt dit mee naar huis en gaat dit eerst eens goed bekijken en dan gaan we gewoon verder. Ook de tips die wij dan bij ons 2e bezoek mee terug nemen wordt heel serieus naar gekeken. Men zorgt er voor dat je iet kiest wat echt ook het beste is!