I-KOOK

H.G. van de Weerd

Top. Zochten een keuken voor een bepaald budget. Bij andere keukenzaken konden we niet slagen en daarbij ook een pushverkoop. Wij hadden dit beslist niet bij Rob. Hij was zeer prettig in de omgang,... Top. Zochten een keuken voor een bepaald budget. Bij andere keukenzaken konden we niet slagen en daarbij ook een pushverkoop. Wij hadden dit beslist niet bij Rob. Hij was zeer prettig in de omgang, hij dacht goed met ons mee en kwam ook met goede ideeën.

Wilma Van Handel

Heel fijn geholpen door Carlos

Goed geholpen,meedenkend, geen push verkoop en goede kwaliteit

Heel behulpzaam en meedenkend.

Haze

Sympathieke verkoper geen poepas duidelijk en direct

A.C. van Marle

Geweldig geholpen door Marijn, neemt alle tijd en denkt mee over ons budget zodat we toch een prachtige keuken konden samenstellen

Wij werden door Claudia op een zeer prettige manier geholpen. Nam de tijd voor ons, dacht met ons mee en gaf ons tijd en ruimte om over dingen na te denken. Een enorme verademing ten opzichte van de... Wij werden door Claudia op een zeer prettige manier geholpen. Nam de tijd voor ons, dacht met ons mee en gaf ons tijd en ruimte om over dingen na te denken. Een enorme verademing ten opzichte van de concurrentie die enorm lopen te pushen.

van der, A Veer

Niets dan lof over de service. Ik ben zeer prettig te woord gestaan. Rob luistert goed naar wensen en denkt mee om de keuken zo efficiënt, praktisch en op een zo kostenefficiënte manier op te... Niets dan lof over de service. Ik ben zeer prettig te woord gestaan. Rob luistert goed naar wensen en denkt mee om de keuken zo efficiënt, praktisch en op een zo kostenefficiënte manier op te stellen. Verder is hij geduldig, legt goed uit en laat zien hoe het ook op een andere manier zou kunnen. Kortom, je voelt je op je gemak om de keukenopstelling van alle kanten te bekijken. Hij heeft bovendien een goed gevoel voor kleur en voelt goed aan welke stijl ik mooi vind en geeft daar ook goed advies over. Als voorbeeld adviseerde hij mij het 2 cm dikke composietblad i.p.v. het 4 cm dikke blad te nemen omdat dat visueel mooier staat. Ik ben blij dat hij mij hierop wees want het dunnere blad past qua stijl inderdaad beter dan de wat grovere uitvoering. Wat ik het grootste pluspunt vindt, is dat Rob mij rustig mijn gang liet gaan met al mijn ideeën en dat ik me niet opjaagd voelde. Hij neemt echt de tijd. Het is toch een groot bedrag dat je gaat uitgeven en Rob zorgt ervoor dat je zeker van je keuze kunt zijn. En dat is een zeer prettig gevoel. Wat ik ook erg leuk vond, was dat Robs collegas ook even kwamen kijken naar het (bijna) eindresultaat en ook nog mee dachten over hoe een tafelblad het best te integreren is met het schiereiland. Adviseurs met hart voor hun vak!

Heuvel van den

Heel fijn advies en een mooie grote keuken als resultaat

Cleven

Roy heeft ons erg goed geholpen.
Meedenken, vriendelijk en kijken naar de beste optie.