I-KOOK

Goed geholpen. Fijn dat we de vrijheid hadden om onze wensen kenbaar te maken met hier en daar wat aanpassingen van de coach

Diemers

Rob Huijgen wist precies hoe alles in te vullen en gaf ons het gevoel dat er naar onze wensen werd geluisterd. Super keukencoach

We hadden gelijk een goede klik met Zahier. En hadden vertrouwen in hem. Had goede ideeen en oplossingen. Waardoor we onze droom keuken binnenkort kunnen aanschouwen.

Geen push verkoop en keuken coach nam alle tijd

R Bos

Er wordt niet meteen geprobeerd een keuken door je strot te duwen. Want dat is het irritantste wat er bestaat: Opdringerige verkopers. Ze willen je gewoon met goed advies en geduld een mooie keuken... Er wordt niet meteen geprobeerd een keuken door je strot te duwen. Want dat is het irritantste wat er bestaat: Opdringerige verkopers. Ze willen je gewoon met goed advies en geduld een mooie keuken verkopen. Mooi bedrijf!

Linda

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Nemen de tijd voor je en denken met je mee. Zodat je optimaal gebruik kunt gaan maken van de keuken. Men is niet opdringerig en dit heb ik als zeer prettig... Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Nemen de tijd voor je en denken met je mee. Zodat je optimaal gebruik kunt gaan maken van de keuken. Men is niet opdringerig en dit heb ik als zeer prettig ervaren.

Rademaker

Vanaf binnenkomst een goed gevoel, prettige benadering en volop de tijd geven.
Hoe het verdere traject gaat lopen moeten we nog afwachten.
Belangrijk is voor ons ook de service bij...
Vanaf binnenkomst een goed gevoel, prettige benadering en volop de tijd geven.
Hoe het verdere traject gaat lopen moeten we nog afwachten.
Belangrijk is voor ons ook de service bij klachten en problemen.
Hopelijk niet nodig maar je weet maar nooit.

Fam. Van Reem

Wat direct opviel was de gastvrijheid, vriendelijkheid en deskundigheid op de manier hoe wij zijn geholpen. Er werd meegedacht en goed advies gegeven. Onlangs een keuken besteld. Kortom heel... Wat direct opviel was de gastvrijheid, vriendelijkheid en deskundigheid op de manier hoe wij zijn geholpen. Er werd meegedacht en goed advies gegeven. Onlangs een keuken besteld. Kortom heel tevreden over het totaalplaatje. Echt een aanrader!

Zo fijn dat er niet meteen een verkoper in je nek springt die meteen van alles wil weten, maar je gewoon rustig de kans geeft om rond te kijken, maar tegelijkertijd wel op een vriendelijke manier... Zo fijn dat er niet meteen een verkoper in je nek springt die meteen van alles wil weten, maar je gewoon rustig de kans geeft om rond te kijken, maar tegelijkertijd wel op een vriendelijke manier laat weten dat hij er is voor vragen.

Rambelje

We zijn pas in het begin van dit proces. Keuken is uitgezocht onder begeleiding van de zeer betrokken, deskundige en vooral klantvriendelijke Joell Portier.
We hopen en verwachten dat de...
We hopen en verwachten dat de verdere ervaringen (plaatsen en after sale) met ICook net zo positief zullen blijven
Waarom een negen en geen tien...?
Altijd ruimte om te blijven groeien naar een tien.
Maar tot nu toe een heel goed gevoel hierbij. *****