I-KOOK

W. van Voorthuizen

Naast een mooie prijs ook fantastisch fijn geadviseerd door John

Begeleiding keukencoach heel fijn: duidelijk, inlevend en meedenkend!

Edwin de Vries

Zeer prettig gesprek met een kundig adviseur

M. Oppelaar

Wij zijn ontzettend goed geholpen, de keukencoach nam alle tijd voor ons. Adviezen waren precies goed en de uiteindelijke keuken was precies zoals wij hem wilde hebben.

A.van Beek

Heel tevreden

JM van Driel

Een vriendelijk bedrijf met hartelijke, enthousiaste mensen die er alles aan doen om voor de klant de juiste keuken te vinden...

Op het moment dat je binnen stapt krijg je goed advies. Je krijgt niet het gevoel dat je meteen moet beslissen. Er wordt vriendelijk gevraagd om je op een later tijdstip terug te bellen als je er... Op het moment dat je binnen stapt krijg je goed advies. Je krijgt niet het gevoel dat je meteen moet beslissen. Er wordt vriendelijk gevraagd om je op een later tijdstip terug te bellen als je er niet over uit bent. En er wordt goed geluisterd naar wat jij als klant wil.

Sjoerd Korving

Vanaf de allereerste kennismaking een heel goed gevoel bij I-KOOK Sliedrecht, Patrick van Barneveld in het bijzonder. Goede kennis van zaken, luistert goed, vriendelijk en vooral niet een typische... Vanaf de allereerste kennismaking een heel goed gevoel bij I-KOOK Sliedrecht, Patrick van Barneveld in het bijzonder. Goede kennis van zaken, luistert goed, vriendelijk en vooral niet een typische verkoper. Verfrissend. Toen wij eenmaal zover waren om een tekening van onze toekomstige keuken te laten maken een afspraak gemaakt waarbij tijdens het eerste gesprek vooral geluisterd werd en een snelle schets werd gemaakt. Het vervolggesprek waarbij de tekeningen zouden zijn uitgewerkt was boven verwachting. Patrick had echt goed geluisterd en had een tekening met nog meer kastruimte dan wij verwacht hadden. En waar een keuken eerder duurder wordt dan goedkoper, was de prijs juist lager dan de eerste indicatie. Er werd goed meegedacht over vormgeving en materialen, je voelt je echt heel erg serieus genomen. En nu maar wachten op de keuken.

H. Sari

Wij super goed geholpen. Er werd meegedacht, en rekening gehouden met onze wensen. Bjorn nam alle tijd en zonder te pushen gaf hij alle ruimte om ook de opties te zien In de showroom. En zodoende... Wij super goed geholpen. Er werd meegedacht, en rekening gehouden met onze wensen. Bjorn nam alle tijd en zonder te pushen gaf hij alle ruimte om ook de opties te zien In de showroom. En zodoende ook geslaagd voor onze nieuwe keuken.

T.G.M. Leuven

Meedenkend, goede voorlichting en klant vriendelijk