I-KOOK

A.C.Th Arts

Vorige keuken ook hier gekocht,en is ons goed bevallen. Wij hopen dat deze keuken ook weer zo is. En de verkoper Michael Ernst heeft ons goed geholpen. Gr.Arno en Marianne Arts.

De complexe keukenopstelling vormde geen enkel probleem in het uitwerken van het keukenontwerp voor de keukencoach. De keukencoach blonk uit in zijn productkennis en eerlijkheid!

Op de manier dat ik geholpen bent, ben ik tot op heden dik tevreden alleen de afwerking nog afwachten van het plaatsen van de keuken.

T. de Jong

Denkt mee, geen push, prijs mag scherper maar dat mag altijd uiteraard, keuken moet nog worden geleverd en gezet maar heb er alle vertrouwen in!

Edwin Kemna

Prijs kwaliteit, deskundig, gunnen

Familie Weisfelt

Het aanschaffen van een nieuwe keuken hield ons al een tijdje bezig, en we waren al op veel plekken geweest. Steeds weer was het ontwerp nét niet wat we wilden. We wisten precies wat we wilden,... Het aanschaffen van een nieuwe keuken hield ons al een tijdje bezig, en we waren al op veel plekken geweest. Steeds weer was het ontwerp nét niet wat we wilden. We wisten precies wat we wilden, maar konden dat blijkbaar niet goed overbrengen.
Maar toen kwamen we bij I-Kook in Veendam en raakten we in gesprek met Hayo.

Hij heeft de tijd genomen om vrijblijvend iets voor ons te tekenen. Een aantal uren, afspraken en veel tussentijdse wijzigingen verder waren we er uit! Met behulp van de ervaring en kennis en het geduld van Hayo, in combinatie met onze wensen, is er een unieke keuken uitgekomen die precies aansluit bij onze wensen.

Het leveren kon erg snel. De service en advies bij het zelf plaatsen, en zelfs ook nog daarna, bleef goed.

Complimenten voor I-Kook Veendam!

Brigitte Irahouten

Ik had contact met keukenadviseur Martin van Bergen, hij is ontzettend vriendelijk en helpt mee om het maximale uit je budget te halen.

A. Panneman

Deskundig, klantvriendelijk, meedenkend en geen gepush.
Hij nam alle tijd, ook erg fijn.

Le Cointre

Goed advies, adviseur wist niet alles maar was niet te beroerd om hulp te vragen..top