Bea & Maurice

De tafel Eindeloos is prachtig en voldoet aan alle verwachtingen. Wij voelden ons als ouderwetse klanten die koning zijn: de afspraken werden na gekomen, we werden gastvrij en vriendelijk ontvangen... De tafel Eindeloos is prachtig en voldoet aan alle verwachtingen. Wij voelden ons als ouderwetse klanten die koning zijn: de afspraken werden na gekomen, we werden gastvrij en vriendelijk ontvangen en problemen met de bezorger werden grandioos opgelost.

Marieke

Ontzettend leuke ik wil bolletje lamp! Weet alleen niet of hij geaard is. (Niet technisch ik). Ook leuk dat het verstuurd word in recycle doos

Engelien Heinen

Prachtige knopjes besteld en opgehaald bij dit mooie bedrijf waar ik zeer vriendelijk te woord werd gestaan.

Arja de Vries

Snelle, perfecte levering! Met zorg gemaakt, persoonlijke wensen bespreekbaar en goed advies. Erg blij met deze aankoop. Gaan we lang licht & plezier van hebben!

Rebel

We zijn erg blij met onze tafel Eindeloos! Erg mooi en origineel, je ziet de aandacht terug waarmee de tafel gemaakt is. De prettige en persoonlijke benadering is ook erg fijn! Aanrader!

Localink

De producten zijn heel mooi afgewerkt en het contact met de ondernemers is een feestje

Amy Zwager

Prachtige lampen en leuk contact gehad, zowel telefonisch als per mail. Zeer servicegericht

Laura Peeters

De lampen zijn prachtig, goed verpakt en de service en aandacht in het klantcontact is heel prettig.

Marga Meeske

Leuke persoonlijke communicatie , mooi ingepakt én een origineel product!

Maaike

Prachtige tafel 240x100! Communicatie zowel vooraf als achteraf is echt super: snelle reacties, goede service en heel persoonlijk. Het gevoel bij je nieuwe meubelstuk wordt zo des te mooier: behalve... Prachtige tafel 240x100! Communicatie zowel vooraf als achteraf is echt super: snelle reacties, goede service en heel persoonlijk. Het gevoel bij je nieuwe meubelstuk wordt zo des te mooier: behalve dat je een enorme eye-catcher in je kamer hebt staan die bestaat uit gerecycled hout, weet je ook dat er een hoop aandacht en liefde in zit!