Have a Light (green large).
Komt overeen met onze verwachting. Een lichtgewicht met een luxe uitstraling

Reactie I am Recycled:

Fijn dat je tevreden bent met je nieuwe hanglamp! Bedankt voor je review. Groetjes, Michiel

Sofie

Het kistje is heel mooi en functioneel. Er zat ook een leuk persoonlijk kaartje bij.

Producten snel geleverd in leuke kadoverpakking.

We zijn blij met de mooie kist fraai design! Een mogelijk tot het bevestigen van een scharnier waarmee de klep vast blijft zitten als je hem open maakt zou handig zijn geweest.

Duidelijke communicatie, denken met je mee en het eindproduct is prachtig!

Reactie I am Recycled:

Bedankt voor je positieve review! Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent. Groetjes, Michiel

Jan Remmerswaal

Voldoet volkomen aan de verwachting van het bestelde artikel

Simone

Snel en soepel contact, vlot verstuurd en mooi product!

Evelien

Ik heb een ingelijste poster van Mary May gekocht. Super dat het geen probleem was om de poster te vervangen (ik wilde een ander plaatje). Ben hartelijk ontvangen en heb heerlijk rondgeneusd tussen... Ik heb een ingelijste poster van Mary May gekocht. Super dat het geen probleem was om de poster te vervangen (ik wilde een ander plaatje). Ben hartelijk ontvangen en heb heerlijk rondgeneusd tussen alle gave dingen die ze maken. Echt een aanrader als je duurzame en unieke dingen in huis wil halen! Ik kom nog wel een keer terug.

Positief. Frisse uitstraling van de site. Fijne communicatie en persoonlijke tekst bij leveren product. Kinderstoeltje is stevig en mooi afgewerkt.