Berna de Bruin

Mooi product voor die prijs. Goede service.

Marleen Janus

Snelle levering en fijne communicatie. We zijn erg blij met onze lampen en kregen ook snel antwoord op onze vragen. Super dat dit bedrijf zich inzet voor het recyclen van spullen en er zo iets moois... Snelle levering en fijne communicatie. We zijn erg blij met onze lampen en kregen ook snel antwoord op onze vragen. Super dat dit bedrijf zich inzet voor het recyclen van spullen en er zo iets moois van maakt.

Reactie I am Recycled:

Hi Marleen, bedankt voor je mooie review! Waar het kan zullen wij producten blijven maken van hergebruikte materialen. Veel plezier met jullie Have a Light hanglamp. Groetjes, Nanda & Michiel

Hans Koster

Leuk en mooi

Joey Reekers

Wij hebben de eindeloos tafel besteld en zijn er erg blij mee! De afstemming in de mogelijkheden (bijv. andere tafelpoot) verliep enorm prettig en de levering vond snel plaats. De tafel is het... Wij hebben de eindeloos tafel besteld en zijn er erg blij mee! De afstemming in de mogelijkheden (bijv. andere tafelpoot) verliep enorm prettig en de levering vond snel plaats. De tafel is het pronkstuk in onze etkamer.

Reactie I am Recycled:

Hi Joey & Mandy, bedankt voor jullie mooie review :) Heel fijn dat jullie blij zijn met jullie nieuwe tafel Eindeloos. Veel plezier ermee. Groetjes, Michiel & Nanda

Toine

Super vriendelijke mensen/bedrijf met mooie spullen en een duurzame ideologie! Helemaal tevreden met onze Have a Light hanglamp!

Manon Klein

Goede, snelle service. Mooi product. Iets groter dan ik had verwacht van de foto’s, maar dat ligt aan mij.

Sarah Pieterse

We zijn bijzonder blij met onze nieuwe lampen. Michiel heeft ons met behulp van foto's van verschillende modellen en kleurstalen ons fantastisch geholpen bij de keuze van de lampen.

Hannie

We hebben de wandlamp Monstera besteld en geleverd gekregen. Alles verliep vlot. Prachtige lamp, staat erg mooi op de wand. Mooie unieke lamp, een keer wat anders ?

C. Brandt

Ik heb een opbergkist gekocht en vind hem prachtig en van goed kwaliteit. Het enige was dat de kist in vintage kwam ipv helemaal afgelakt zoals op de afbeelding. Na mijn verzoek om extra verf werd... Ik heb een opbergkist gekocht en vind hem prachtig en van goed kwaliteit. Het enige was dat de kist in vintage kwam ipv helemaal afgelakt zoals op de afbeelding. Na mijn verzoek om extra verf werd heel goed en snel gereageerd. Met verf en een gedeeltelijke terugbetaling (het laatste hoefde wat mij betreft niet). De verf kwam vrijwel direct na mijn klacht toegestuurd. Mijn ervaring is dus TOP!

Bianca Van Vogelpoel

Goede levering, leuk ook een persoonlijk kaartje erbij.