NM Wagenaar

Prima service

Coby & Gert Knijnenberg

Mooie mensen met een mooi en eerlijk verhaal! De tafel eindeloos en de lampen zijn fantastisch!

Manja

We hebben 4 hanglampen gekocht in 2 kleuren. I am recycled heeft echt een super goede service! Er is goed overleg of de kleuren kloppen en toen bleek dat een kleur niet helemaal uitpakte zoals... We hebben 4 hanglampen gekocht in 2 kleuren. I am recycled heeft echt een super goede service! Er is goed overleg of de kleuren kloppen en toen bleek dat een kleur niet helemaal uitpakte zoals gehoopt is dit ook aangepast. De lampen staan heel mooi en maakt het huis helemaal af. We zijn er echt zo blij mee!

Nina & Sjef

Super fijn contact met Michiel en Nanda! Leuk om hun werk ter plekke te zien! Tafel Eindeloos Metaal van 3 meter lang en 1 meter breed is prachtig geworden en staat indrukwekkend te zijn in ons... Super fijn contact met Michiel en Nanda! Leuk om hun werk ter plekke te zien! Tafel Eindeloos Metaal van 3 meter lang en 1 meter breed is prachtig geworden en staat indrukwekkend te zijn in ons nieuwe huis. Dank!

Rianne Fleurke

Leuk bedrijf, leuke spulletjes

Kristel Warlich

Twee supermooie Monstera wandlampen gekocht. Erg blij mee. Dank voor de snelle levering. Top!

Femke Breur

Ervaring was erg goed. Fijne klantenservice. Goed product. Niks op aan te merken.

Maaike Fransen

Voor online (ver)koop uitzonderlijk persoonlijk contact šŸ˜Š

Jos (& Yvonne)

Een geweldig prachtige tafel gekocht. Wij kozen voor een lange (245 x 90 cm), samengesteld blad en metalen poten. Degelijk, mooi vormgegeven en een sieraad in onze woonkamer! Bij Michiel voelde we... Een geweldig prachtige tafel gekocht. Wij kozen voor een lange (245 x 90 cm), samengesteld blad en metalen poten. Degelijk, mooi vormgegeven en een sieraad in onze woonkamer! Bij Michiel voelde we ons heel persoonlijk geholpen met keuzes van model en kleuren. We zijn heel vriendelijk te woord gstaan en hadden echt het idee dat hij voor ons een tafel aan het produceren was. Enorme aanrader dus!

Tamara Krijkamp

We zijn super blij en heel trots dat wij twee lampen van jullie boven de eettafel hebben hangen. Zo lang gezocht en dit is precies wat we wilden hebben. Zo mooi en zo uniek!