Vera Kampschoer

Duurzaam, origineel en praktisch

Bart

Ik wilde al heel lang iets hebben van InAm Recycled. Met m'n nieuwe WallArt ben ik enorm blij. Stijlvolle toevoeging aan de kamer en gemaakt van gerecyclede materialen!

Mirjam & Sander Moolenaar

Super, zeer klantvriendelijk en meedenkend

Willemijn & Erik Hijkoop

Michiel heeft ons goed geholpen in zijn werkplaats met het uitzoeken van de lamp en de kleur. De lampen hangen er nu mooi bij! We zijn er blij mee.

Agnes & Johan

Goed advies, fijn dat we in de werkplaats naar voorbeelden konden kijken, mooie tafel geleverd compleet met advies qua onderhoud!

Marije Hofman

Netjes geleverd/ingepakt. Mooie meubelknoppen. Positief verrast door het handgeschreven kaartje.

Joline

Prachtige, unieke lampen, en persoonlijke en snelle service

Elly

Vriendelijke en snelle reactie bij de aankoop van mijn ‘eigenzinnig’ tafel. Helemaal blij met mijn mooie tafel!

Annet & Daan

Wij hebben een prachtige tafel gekocht bij I am Recycled. Ons oog viel gelijk op de tafel Eindeloos met metalen frame. Bij het bezoek aan de werkplaats van Nanda & Michiel voelden we ons enorm... Wij hebben een prachtige tafel gekocht bij I am Recycled. Ons oog viel gelijk op de tafel Eindeloos met metalen frame. Bij het bezoek aan de werkplaats van Nanda & Michiel voelden we ons enorm welkom en werd het volledige proces uitgelegd.
In de weken daarna werden we via de app op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van onze tafel, dit was erg leuk!
Sinds de levering van de tafel zijn we er ontzettend blij mee. Aanrader!

Sanne Alblas-van Kempen

Super! Mooie spullen en vriendelijke mensen.