Advies makelaar
Website
Presentatie
8.3/10

Positief.

Bereikbaarheid van de backoffice en de makelaar. Aanvragen voor bezichtiging worden snel doorgestuurd (zelfde dag,zelfs met kerst).

Er kan iets meer gecommuniceerd worden over hoe iets verder gaat. Bijv bij plattegrond extra, opeens mail van ander bedrijf. Onduidelijk wat je daarmee moet.

Slecht, heel slecht.
Slecht bereikbaar. Onbeschofte communicatie. Onvolledige communicatie. Slechte impact op (potentiële) kopers. Zeer onprofessioneel.

Communicatie
Te veel moet er verbeterd worden.

Geachte cliënt,

Wij herkennen ons niet in uw opmerkingen. Wij hebben - ondanks verzoeken hiertoe - nog steeds geen toelichting van u mogen ontvangen. Daar kunnen wij van leren.

De verkoop op zich is prima verlopen. De vraagprijs was weliswaar aanvankelijk aan de forse kant (op uw verzoek), maar na het aanpassing van de vraagprijs op advies van de Huysshop makelaar was uw woning snel verkocht.

Huysshop wenst u oprecht veel succes toe met de verhuizing!

Philip Koene (alg dir Huysshop)

Wij hebben (al) voor de 3e keer Huysshop gekozen op basis van eerdere ervaringen.
En weer stellen we vast: Goede service & correcte communicatie, vlot, flexibel en pragmatisch!

Goede service & correcte communicatie, vlot, flexibel en pragmatisch!

Geachte cliënt,

Dank voor deze mooie review van Huysshop. Wij werken elke dag aan een optimale dienstverlening. En uw review bewijst weer dat we het in de meeste gevallen waarmaken. Nogmaals: dank!

Team Huysshop

Johan Verhaegh

Snel en goed geholpen

Ik had nergens gelezen dat vooraf de makelaar zelf het appartement moest zien alvorens het op de site gezet werd. Achteraf begrijp ik het wel maar had het liever ook vooraf geweten.

Johan

Degelijk makelaarskantoor, goed tarief en goede prestaties.

het tarief

Helemaal top. Mijn huis was binnen 14 dagen verkocht, tegen een prijs die hoger lag dan twee dure nvm makelaar uit mijn stad hadden geadviseerd!

Meedenkende makelaar. Goede adviezen op punt van presentatie, in de onderhandelingen. Tactisch en strategisch sterk in onderhandelingen met aankoopmakelaar.

De informatie op de website over de diverse stappen tijdens de verkoop kan iets duidelijker. Voor een leek is die info wat onoverzichtelijk, maar dat kan aan mij liggen. Soms teveel tekst!

Eveline den Ouden

Heel goed. We zijn zeer tevreden over het bestelgemak, snelheid en klantgerichtheid van Huysshop.

Zeer goede service, snel, accuraat en reageren zelfs in het weekend.

Goed.

Sofravastgoed

Redelijk, wel goede contact mogelijkheden, snel en voldoende

makkelijk contact

pakket van dienstverlening vooral gericht op particulieren niet zakelijk, jammer

Geachte opdrachtgever,

Dank voor u positieve opmerkingen. Het klopt als u zegt dat Huysshop voornamelijk voor particuliere verkopers is bedoeld. Wij hebben echter ook veel zakelijke opdrachtgevers (zoals u), ontwikkelaars, beleggers enz.), waarvoor wij offertes op maat maken. Wij gaan dat op korte termijn op onze website aanpassen om het duidelijker te maken voor deze doelgroep.

Nogmaals dank voor uw opmerkingen!

P. Koene (makelaar)