Advies makelaar
Website
Presentatie
8.3/10

Geert-Jan van den Broek

Prima ervaring met Huysshop. De backoffice reageert adequaat op vragen. De makelaar geeft advies bij onderhandelingen en zij zorgen ook voor de communicatie met de bieders rond de onderhandelingen....

Heldere dienstverlening - prima backoffice - je mag altijd wijzigingen laten doen aan je foto's of tekst.

Geen.

Prima geregeld ! aanrader

snelle reactie

alles oke

Geachte cliënt,

Dank voor de mooie review. We hebben elkaar regelmatig telefonisch gesproken, om de voortgang en biedingen te bespreken.

Succes met de verhuizing,

GJ Berkenhof

Goede ervaring met Huysshop. Prettige mensen, aan de telefoon en via de mail. Heldere dienstverlening.

Uitstekende service voor een prima prijs. Als je zelf dingen wil doen bij de verkoop van je huis, is er geen beter en flexibeler concept dan dat van de Huysshop. Er zijn veel van dit soort makelaars, maar Huysshop bestaat al meer dan 10 jaar. Een vertrouwd concept.

Geen die ik zo kan bedenken.

Prima ervaring met Huysshop.

Je weet vantevoren wat je kan verwachten. In het begin moet je zelf veel doen. Ze willen dat alle informatie voor het dossier er is. Huysshop verzamelt...

Duidelijke taakverdeling tussen verkoper en makelaar Huysshop.

x

- Duidelijke pakket aanbieding
- Lage prijs
- Duidelijk marktsegment
- bord versturen om op ruit te plakken

- Persoon welke langs komt om advies te geven over de vraagprijs: Dit was geen advies, het was puur een check op mijn ID en eigendomsbewijs
- Inzicht vanaf het begin af aan dat mensen op funda niet kunnen bellen voor een afspraak te maken maar dat ze moeten mailen en ik als verkoper ze terug moet bellen. Ik vind het niet erg ze terug te belllen maar door het feit dat zij ook niet kunnen bellen verlies je kopers
- Emails met het stappen plan komen allemaal in 2 dagen in je mailbox ipv een vervolgmail voor de volgende stap

Geachte client,

Allereerst danken wij u voor de opbouwende opmerkingen en het in de Huysshop gestelde vertrouwen. Wij feliciteren u met de voorspoedige verkoop.

Kandidaat-kopers kunnen overigens altijd bellen met onze backoffice. Om het verkopers gemakkelijk te maken vragen wij kijkers altijd hun contactgegevens op mail te zetten zodat wij de verkoper correct informeren.

Uitstekend

Snelheid waardoor alles snel op Funda staat.

Raamposter voorzien van 040nummer i.pl.v. een 0900nummer. Komt beter over lijkt mij en de raamposter mogen wat groter van formaat zijn.

Reactie Huysshop.nl:

Dank voor uw mooie beoordeling va Huysshop. Fijn dat alles soepel is verlopen.

Wij nemen uw opmerking over de posters zeker mee.

Peter Appels

"Ik ben zeer tevreden over Huysshop en hun diensten. Met name de korte maar kordate bijdrage in de onderhandelingen wordt zeer op prijs gesteld. Een pluim voor de makelaar!"

Goed pakket tegen een betaalbare prijs.

Misschien in het begin begeleiden in het gebruik van de online tool.
De documenten die kreeg toegestuurd zoals verkoopovereenkomst, lijst van zaken etc. vond ik verwarrend.
Blijkbaar kon ik die ook op de website beheren, dat had ik niet meteen door.

Martijn

Vlotte reactie, afspraak voor opname kwam wat moeizaam tot stand. Opname verliep vlot en doeltreffende verdere afhandeling snel en accuraat. Aanmelding voor Funda Open Huizen Dag was binnen een dag...

Vlotte no-nonsense behandeling.

Opnieuw mijn woning verkocht via Huysshop, en opnieuw zeer tevreden.

De makelaar kwam binnen 2 dagen langs en dezelfde week stond mijn woning nog op funda.
Snel verkocht. Ook in het weekend werd er gereageerd via mail.

Korte lijnen / vriendelijk

Goed zou het wel prettig vinden om iets meer informatie te krijgen wanneer je het pakket besteld heb. Stappenoverzicht zou fijn zijn. Nu krijg ik mails tussen door met info. Misschien handig om de tips te ontvangen hoe je de bezichtiging het beste kan doen. (Deze staan wel bij Makelaarsland )

Geachte cliënt,

Dank voor uw opbouwende opmerkingen.

Klanten krijgen sinds kort na de bestelling van een fundapakket een overzichtelijk stappenplan. Tips voor de bezichtiging staan op onze website. De link naar deze pagina staat in de welkom-aan-boord informatie.

Succes met de verhuizing! Nogmaals dank voor het vertrouwen in Huysshop!