8.5/10
8.3/10
8.3/10

Paul

Snelle en correcte service! Inhoud van diensten duidelijker communiceren. Wist niet dat er een makelaar langs kwam voor inmeten en dacht dat een brochure zelf gemaakt moest worden.

Laagdrempelig.

Snelheid van terugkoppeling bezichtigingsafsptaak via Funda

CJ Segers

Uitstekende ervaring, wijzigingen aan de advertentie worden snel verwerkt

Snelheid

Beste W.,

Dank voor je mooie review. Behalve snelheid vinden wij zorgvuldigheid en een persoonlijke benadering van verkopers en kopers ook belangrijk. Je kan nu eenmaal niet alles per email afhandelen, toch?

Nogmaals dank!

Peter

Tevreden over de dienstverlening. Weinig/geen persoonlijk contact maar daar kies je voor.

Opdrachten worden snel uitgevoerd. Werken samen met prima fotograaf. Correcte makelaar.

Misschien eens een keer bellen hoe het gaat en wat tips geven om de verkoop te bespoedigen.

Johan van ruiten

Kreeg ze telefonisch snel te pakken waar ik terecht kon met vragen. Kreeg goede uitleg en heb vervolgens de nvmsite van mijn huis in orde kunnen maken. De makelaar kwam snel voor de opname. Een...

Ze zijn telefonisch bereikbaar, geen elke lange belmenu.

Geachte cliënt,

Dank voor deze mooie review! En goed ook te zien dat uw woning snel verkocht is, 113 dagen is beneden het gemiddelde. En ook nog voor een uitstekende prijs. Succes met de verhuizing!

Kitty Hesen

Wij zijn nog bezig met de verkoop van ons huis, maar tot dusver zijn wij dik tevreden met Huysshop.

Wij vinden de communicatie een sterk punt. De bereikbaarheid is goed, er wordt snel teruggebeld, wij worden goed op de hoogte gehouden en er is steeds kort en efficiënt overleg. Wij vinden deze manier van samenwerken bijzonder prettig.

Wij vullen nu al de review in, maar dat is te vroeg. Ik kan nu nog niets zeggen of aftersales of eindoordeel, maar moet het wel invullen. Daarom gekozen voor score neutraal/gemiddeld.

Voldoende

Snelle en directe bereikbaarheid

Combinatie met Direct Marketing

Geachte cliënt,

Dank voor de mooie beoordeling van Huysshop!

Wij zullen uw (telefonische) opmerkingen en suggesties voor de aftersales zeker oppakken!

backoffice Huysshop

Uitnodigend, dienstbaar en vriendelijk.

Toegankelijkheid

Adequate informatieverwerking

Afspraken worden op de juiste wijze nagekomen. Goed en constructief overleg tijdens de onderhandelingsfase.

Transparant in opzet en duidelijk mbt activiteiten

App

Je krijgt waar je voor betaalt.

Goedkoop en snel

Misschien indicatie doorlooptijd en stappen voor plaatsing op Funda.

Uitstekend, alle tussentijdse aanpassingen of aanvullingen in de advertentie wordt snel verwerkt en geupload op de website van Funda

snelheid, goede service