Prima!

Wat vond u van het concept van Huwelijksreislijst?

Sympathiek. Leuk dat je de onderdelen munt personaliseren. Er foto’s en beschrijvingen.

Super

Origineel

Redelijk, het lukte niet om op de juiste wijze een foto te uploaden. Ik heb hier een mail over gestuurd en ben nu nog in afwachting van een antwoord.

Wat vond u van het concept van Huwelijksreislijst?

Het is een fantastisch concept

Laurens

Huwelijksreislijst is makkelijk in het gebruik en een hele leuke manier om een beeld van de huwelijksreis te krijgen en daar een bijdrage aan te leveren.

Wat vond u van het concept van Huwelijksreislijst?

Huwelijksreislijst is een erg leuke manier om een huwelijkscadeau te geven! Heel origineel om een deel van een huwelijksreisactiviteit cadeau te doen!

Heel goed. Wordt snel gereageerd.

Wat vond u van het concept van Huwelijksreislijst?

Leuk idee. Ik had wel verwacht dat de betalingen rechtstreeks naar het betreffende nummer zouden gaan en niet eenmaal per maand.

Wat vond u van het concept van Huwelijksreislijst?

Leuk dat je een deel van de reis kunt geven in plaats van een geldbedrag

Niet goed op iPhone in te vullen

Wat vond u van het concept van Huwelijksreislijst?

Makkelijk, maar het invullen van mijn adres vind ik erg overbodig en niet wenselijk. Verder belachelijk dat je moet betalen voor een iDeal betaling.

Leuk idee

Goed. Het zou fijn zijn als aangegeven zou worden hoeveel tekens er gebruikt mogen worden voor de boodschap/het bericht dat je het bruidspaar wilt meegeven.

Wat vond u van het concept van Huwelijksreislijst?

Goed. Deze vragenlijst zou echter wel beter in elkaar gezet kunnen worden (werken met Likert schalen bijv). En tot slot een open vraag waarin positieve en negatieve punten gezet kunnen worden.

Zeer goed

Wat vond u van het concept van Huwelijksreislijst?

gelegenheid om een toepasselijk kado uit te zoeken