Goed, makkelijk

Wat vond u van het concept van Huwelijksreislijst?

Erg leuk, leuker dan geld geven in een envelop

Ellen

Fijn

Ankje

Prima.

Wat vond u van het concept van Huwelijksreislijst?

origineel; ruime keuze aan cadeau's of deel cadeau

van cauter

Goed maar ik woon in het buitenland en heb geen bankcontact kaart... dus het zou beter zijn met visa or credit kaart

goed

Zeer goed en gemakkelijk!

Wat vond u van het concept van Huwelijksreislijst?

Heel leuk, origineel en zeker van toegevoegde waarde

Bij aanvang top, alleen geen bevestiging en cadeaubon met het te geven cadeau ontvangen. Dat is echt niet fijn.

Leuk

Slecht

Erg onpersoonlijk

Reactie Huwelijksreislijst:

Beste huwelijksgast,
Beste huwelijksgast,
Jammer dat u de Huwelijksreislijst.nl als erg onpersoonlijk ervaren heeft. Het is juist ons doel om het geven van een geldbedrag veel persoonlijker te maken door gasten een passend cadeau uit laten te kiezen (of zelfs zelf iets toe te voegen) met een persoonlijke bericht voor het bruidspaar.
Wat ons betreft dus een zeer persoonlijk alternatief voor het gebruikelijke envelopje!

Prima.

Wat vond u van het concept van Huwelijksreislijst?

Erg leuk! Je kunt het bruidspaar in ieder geval een cadeau geven dat het graag wil hebben. Doordat de verschillende componenten in relatief kleine bedragen zijn opgesplitst, is er voor iedere beurs... Erg leuk! Je kunt het bruidspaar in ieder geval een cadeau geven dat het graag wil hebben. Doordat de verschillende componenten in relatief kleine bedragen zijn opgesplitst, is er voor iedere beurs iets te vinden. Je wordt niet ongewild op kosten gejaagd.

Peter

Overzichtelijk en goed uitgelegt

Wat vond u van het concept van Huwelijksreislijst?

de betaling vond ik een beetje wennen omdat ik altijd met paypal betalen wil

Jamie

Slim