Huvema

j.videler

Vriendelijk en gastvrij personeel; eveneens goede service.

Perfect gewoon. Communicatie was goed en de volgende dag had ik mijn bestelling binnen.

Snelle levering ! Goede prijs voor product.

Goede en snelle afhandeling

Goed verpakt en snel geleverd. Zeer tevreden.

Niet van de eerste keer maar...supersnel herpakt. Super !

Wormgoor

De bestelling was snel gemaakt. Keurig op tijd bezorgd.
Zorgvuldig zijn ze niet. Ik ontving niet het door mij bestelde artikel maar iets geheel anders wat er niet op lijkt.
Na hierover...

Reactie Huvema:

Geachte mevrouw,
Naar aanleiding van uw onderstaande mail wil ik u hierbij graag als volgt informeren.
Dankzij uw beoordeling via de Feedback Company, heb ik gisteren kennis genomen van deze kwestie.
Graag wil ik u excuses aanbieden voor het feit, dat u deze negatieve ervaring met ons heeft.
Aangezien mijn collega, met wie u waarschijnlijk afgelopen week contact heeft gehad, deze week niet aanwezig is, wil ik hierbij als volgt reageren om e.e.a. alsnog z.s.m. voor u op te lossen.
Ik kan op dit moment helaas niet achterhalen waar het fout is gegaan.
Om de overlast voor u toch zoveel mogelijk te beperken en om u verder te helpen, hebben wij het juiste artikel gisteren alsnog met UPS naar u toegezonden.
Het track&trace nummer van de zending is xxxx
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij begrijpen dat het zeer teleurstellend is, dat u het juiste pakket niet tijdig heeft ontvangen.
Hopelijk blijft het eventuele gevolg van deze teleurstelling nog enigszins beperkt en verlopen uw kerstdagen desondanks niet minder gezellig.
U mag ervan uitgaan dat u het juiste pakket alsnog z.s.m. ontvangt.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest en wens u fijne feestdagen.

HUVEMA