Huvema

de Regenboog

De eeste keer een bestelling gedaan

Frank Van Hee

Modelbedrijf met een uitgebreid aanbod van machines en gereedschap zowel voor partikulier als echt profesioneel gebruik in productiesituaries

AvDoorn technisch teken en adviesbureau.

Print Alma 85 zaagmachine prima geleverd.

Goede klantvriendelijke benadering en serviceverlening. Artikelen goed omschreven op de website en vlot geleverd.

Bestellen is zo gedaan, dezelfde dag product nog op kunnen halen omdat ik in de buurt was. Het product lag nog niet klaar maar een vriendelijke medewerkster van het magazijn heeft de moeite genomen... Bestellen is zo gedaan, dezelfde dag product nog op kunnen halen omdat ik in de buurt was. Het product lag nog niet klaar maar een vriendelijke medewerkster van het magazijn heeft de moeite genomen om het te kunnen leveren zodat geen nieuwe afspraak voor afhalen gemaakt hoefde te worden.

Het bedrijf is prima, maar de nieuwe webshopsite heeft nog wat hindernissen. Mijn boodschappen werden bij het afrekenen uit de winkelmand gegooid, zodat er niets af te rekenen viel. Nadat is het 3x... Het bedrijf is prima, maar de nieuwe webshopsite heeft nog wat hindernissen. Mijn boodschappen werden bij het afrekenen uit de winkelmand gegooid, zodat er niets af te rekenen viel. Nadat is het 3x heb geprobeerd gebeld met Huvema en goed geholpen met een doorverwijzing naar de oude site.
Echter ik kreeg mails dat ik 3x een bestelling had gedaan. Weer gebeld en uiteindelijk heb ik 1 bestelling ontvangen, hoewel het 5 dagen duurde. Wat weer een beetje lang is tegenwoordig.

Jet Key

Bedrijf prima, maar de nieuwe site vd webshop werkt nog niet goed.

No-nonsens internetaankoop